Kaufie og Ivf...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. april 2008

Loggidut

hvad så...var den virkelige verden meget slem ved jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

ivfmarie

Ohhh, det har været et par skønne dage!! Masser af søde mennesker - alle glade for at se mig igen. Arbejdet skal jo lige genopfriskes, men det er da ikke heeeelt væk. Selv det at komme ud af døren om morgenen har kørt super - selvom det er fuc***g tidligt at stå op kl 5.10! Nu mangler jeg igen sidderhermedrødsprængtetændstiksøjneiguderhvorerjegdogtrætikon'et (hvor blir det af, Henrik!?) Ungerne elsker at være i dp sammen, de er dødtrætte efter en hel dags leg, så nu bliver vi vist nødt til at rykke sengetiden, i dag blev de puttet 19.15 i stedet for 20, og der var øjeblikkelig ro! Marie - venter på D.H

Anmeld

2. april 2008

Kaufie

Her er der også succes med at komme ud i den virkelige verden - ikke at I herinde ikke er virkelige.....:P Det går helt fantastisk med at aflevere William i dp. Når cykelhjelmen kommer frem, ved han godt han skal ud at cykle - og så er han bare i godt humør hele vejen derned - og hurtigt i gang med at lege. Han har så skullet vænne sig til at sove i dp'ens barnevogn, så vi slipper for at have vores til at stå dernede i hverdagen. Men det lyder til at gå meget godt. Han får lov at græde lidt - men max 5 min, så triller hun ham over på den anden side af huset, så sover han..... Men ja, det ikon mangler jeg også..... For hvor er det dog bare udmattende at være tilbage på jobbet - der er så meget larm - altså telefoner og baggrundsstøj - og input hele dagen lang. Det skal jeg lige vænne mig til igen. Opgaverne bliver genopfrisket hen ad vejen - men i næste uge tager jeg fat på oplæringen i indkøbsafdelingen. Det er bare skønt når de gamle kolleger kommer og hilser på og siger velkommen tilbage :D Så ja, det kan faktisk godt anbefales - selvom jeg er lidt misundelig på manden, der får lov at hente William hos dp. Dog er jeg IKKE misundelig på cykelturen hjem..... Scooteren kører fantastisk - selvom jeg vist stadig ligner en, der lige har fået kørekort til sådan en fætter :$ Mette, der håber hun kan holde sig vågen til DH.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.