svært ved og trække vejert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej jeg ville lige høre om andre oplever det? hvis i ligger på  ryggen har i så også nogle gange svært ved og få vejert?

christina 33+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

hej jeg ville lige høre om andre oplever det? hvis i ligger på  ryggen har i så også nogle gange svært ved og få vejert?

christina 33+1

Har ikke oplevet det selv, men det kommer af at de store blodårer som løber i ryggen bliver lidt klemt, når du ligger på ryggen

Linda 35+1

Anmeld

7. september 2009

Brams

Kan slet ikke ligge på ryggen mere og har ikke kunnet det i et stykke tid , men da alt jo trykker alle vegne på nuværende tidspunkt, så tror jeg godt du kan regne med at det er helt naturligt.

Trine 32+4

Anmeld

7. september 2009

3drenge

Jeg har længe har svært ved, at trække vejret og det er ligemeget om jeg sidder eller ligger. Det er bare rigtig ubehageligt ikke at kunne trække vejret ordentligt igennem. Døjede også med det ved de andre graviditeter.

Anmeld

7. september 2009

Plysbjørnen

T24/10-09 skriver:

christina 33+1

Det har noget at gøre med at når du ligger på ryggen, så "falder" baby ned i mave regionen på dig, og ja alle de organer der ligger der skal jo et andet sted hen, så nogen af dem bliver presset op mod lungerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.