Vind - stor duplo bondegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.526 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Webredaktøren-vb

Leger dine børn med klodser fra DUPLO, og hvilken serie eller type har dit barn haft størst glæde af? Del ud af dine erfaringer, og deltag også i konkurrencen om den store bondegård fra DUPLO HER! Hos os har min søn haft størst glæde af den store byggeplads, mens datteren har foretrukket at lege butik med det Supermarkedet/Købmanden fra DUPLO. Nu står Toy Story-serien på ønskelisten, så nu må vi se ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Caidas-vb

Pigerne leger lige nu med noget Lego jeg har købt på loppemarked. Men de ønsker sig nu PIGELEGO

Anmeld

25. november 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Alma har en masse små pakker fra duplo, hun har fået i fx fødselsdagsgave. Hun har en del dyr i blandt, især grisen og hunden slæber hun rundt med dagen lang. HUn er først nu for alvor ved at fange det med at stable klodserne.. Men har faktisk gået længe og kigget netop på den store bondegård, den tror jeg hun kan få meget ud af, er bare lidt nærig. he he

Anmeld

25. november 2010

als-vb

Tøsen har en af Duplo Zoo pakkerne. Den har hun været glad for. Men pt er hun mere til den klasiske byggeklods der kan samles og skilles ad.

Anmeld

26. november 2010

MetteNB-vb

Vi har en masse DUPLO - der er bl.a. bondegård - zoo - dinosauere - cirkus - byggeplads og Byggemand Bob biler. Jeg kan ikke sige, hvad de har haft mest glæde. Hvis jeg skal vælge, bliver det vist de helt almindelige klodser, som kan bruges til alt muligt, og der er opstået mange spændende byggerier her. Har bl.a. købt Toy Story toget til den yngste som julegave. Begge drenge har været super glade for at lege med DUPLO. Selv om den ældste nu også leger med de almindelige klodser, er hans stadig glad for at bygge med DUPLO. Han havde som helt lille quatro klodser, men dem blev han aldrig glad for, så gik hurtigt over til DUPLO.

Anmeld

26. november 2010

Rita-vb

Vi har haft mest glæde af en racerbane og en masse klodser med tal på - jeg ved ikke lige hvilken serie de hører til, men ungerne har været meget glade for at tælle og at bygge nye store tal :)

Anmeld

29. november 2010

Krullermor-vb

Vi har været så heldige at arve en masse Duplo fra et hold tvillingedrenge, så der er to af alt :cheer: Hvilket jo er perfekt når jeg selv har to drenge. Her har de leget rigtig meget med den store zoo pakke, og bilerne mm fra Byggemand Bob.

Anmeld

30. november 2010

Pikora-vb

Togbane, diverse dyr og en masse klodser. Er stadig i brug af de 10-12 årige her i huset :cheer:

Anmeld

5. december 2010

ma08-vb

Webredaktøren skrev:
Leger dine børn med klodser fra DUPLO, og hvilken serie eller type har dit barn haft størst glæde af? Del ud af dine erfaringer, og deltag også i konkurrencen om den store bondegård fra DUPLO HER! Hos os har min søn haft størst glæde af den store byggeplads, mens datteren har foretrukket at lege butik med det Supermarkedet/Købmanden fra DUPLO. Nu står Toy Story-serien på ønskelisten, så nu må vi se ;)
Jeps, DUPLO er det nye store hit herhjemme :) Vores datter fik en del af fætrenes aflagte i 2-års fødselsdagsgave, bl.a. en stor flyvemaskine. Derudover fik hun noget DUPLO zoo og en lille æske med bl.a. en høne - så det er sikkert bondegårdsserien. Klodserne bygger hun ikke så meget med endnu, men figurerne og dyrene bruger hun meget i små 'rollespil'. Det er som sagt et hit, og jeg regner med, det bliver ved med at være det i nogle år endnu! :)

Anmeld

6. december 2010

Kirle-vb

Tja... hehe det har klart været klodserne som er et hit herhjemme og fra start af. En plade også ellers bygge mur med huller til vinduer og døre. KÆMPEhit! ;) Men han har da også nogle togvogne/biler som man kan sætte sammen, de der talnogle som andre også taler om, to brandbiler, en lille tigerunge og så har han lige fået ToysSTory toget i fødselsdagsgave ;):D Altsammen lige i øjet! Alt duplo er sjovt! Nogen dage er det det ene der trækker og andre dage er det noget andet. Og man bliver nemlig aldrig for gammel til det ;) Kom det fra moren der troligt sidder og bygger huler, togvogne og alt muligt andet ;):D :D :D :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.