VIND bleer i debatten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.074 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Webredaktøren-vb

Så er der godt nyt til små kravlenisser, der holder af at have en tør numse. Nu er der nemlig et et halvt års forbrug af Pampers bleer på højkant. I 2010 kårede TÆNK basisbleen Baby Dry fra Pampers som ”bedst i test”. Nu kan du i samarbejde med Vores Børn og Pampers vinde et halvt års forbrug af Pampers Ny Active Fit. Sådan deltager du: Er du allerede bruger af debatten, så kan du uploade dit favorit december-billede af dit barn her! Ellers kan du i løbet af december sende dit bedste billede af din lille kravlenisse til redaktionen på tr@oxygen.dk. Vi trækker lod blandt de indsendte/uploadede fotos i starten af januar! OBS! Et udvalg af de sødeste kravlenisser vil løbende blive uploadet og vist i billedgalleri her på hjemmesiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Soap-vb

Kommer der også en junior konkurence for os som ikke har ble børn længere ? :)

Anmeld

22. november 2010

Webredaktøren-vb

Soap - Det kan man godt forestille sig, men ellers er der jo sitets øvrige 15-20 konkurrencer, som man også gerne må deltage i, selv om man bruger debatten ;) Se alle konkurrencerne her!

Anmeld

23. november 2010

desirefinck-vb

Nej hvor kunne jeg godt bruge alle de bleer for vores lille Frigga går godt nok igennem mange bleer om dagen.. havde da aldrig troet at sådan en lille en kan ha så meget nøddeknas i bleen hver eneste dag.. Men vil da se om vi ikke kan få taget et godt billede af hende og få sendt ind..

Anmeld

25. november 2010

Webredaktøren-vb

Så alle brugernes søde kravlenisser, der allerede har deltaget i konkurrencen :klap: Galleriet opdateres løbende, og man kan ligeledes opdatere billeder af sin lille nisse i tråden her :) SE ALLE JERES SMÅ KRAVLENISSER HER!

Anmeld

25. november 2010

als-vb

kan ikke finde ud af at uploade billederne....

Anmeld

27. november 2010

Muzzling-vb

jeg ved ikke om det er meningen at man skal oploadet billedet her i tråden for kan da ikke se man kan oploade andre steder.... Venligst Thoma

Anmeld

9. december 2010

tabas-vb

hej vil lige høre af hvordan man skal gøre for at være med i konkuransen...? har prøvet at sende billed til e-mail... det er mellem 1-2 uger siden... og har ikke set billedet.. ved så ikke om jeg er med eller hvad...? ved ikke om man skal skrive eller gøre noget specielt...? prøver så at vedhæfte billedet...

Anmeld

9. december 2010

desirefinck-vb

Jeg har også sendt et billed ind, men det er som der også er skrevet kun nogle billeder der bliver udvalgt og sat på så alle kan se dem.. så gå ud fra at de har fået mit billede og det så bare ikke er blevet udvalgt endnu.. de har nok også fået rigtig mange billeder.

Anmeld

14. december 2010

desirefinck-vb

http://i122.photobucket.com/albums/o260/Desirefinck/friggany.jpg Jeg ved ikke om dette billed er blevet modtager da jeg først sendte det alt for stort.. men jeg vil da meget gerne ha at det skal være med i konkurrencen af min lille frigga mus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.