Njaaa, det har man kunne i mange år efterhånden. Det kræver så at man tager lidt af gulvet eller tæppet med sig - ikke en stor bid selvfølgelig, man bare en cm. Så kan man faktisk lave en DNA profil.
Det kan man også gøre med fx mumier, eller gamle tøjrester der er tusinder af går gamle hvis der er en lille blodplet på....
Men det bliver da helt klart mere og mere vanskeligt at slippe afsted med mord og forbrydelser efterhånden :)
Nu kunne vi jo se i sagen om 'Amager-sexmonstret' eller hvad de kalder ham, at han blev fældet bla ved at have drukket en tår mælke af kartonen.
Og så ved i hvorfor JEG ikke drikker af kartonerne og holder mine mundbakterier friske, og for mig selv. Ville næsten ønske at dem der drikker af kartonen kunne SE hvordan sådan en karton ser ud, før, under og efter man har drukket af den. Og hvis man så ikke drikker resten, men sætter den ind igen til dagen efter, jamen SÅ bliver det interessant!!! For så skal man edderhakkeme være hardcore hvis man drikker videre - krible-krable sir' jeg bare :laugh:
Eller hvis folk bider negle, så bliver jeg også helt forfærdet. Negleudskrab er er noget af det mest interessante og bakteriefyldte, og bare tanken om at folk sidder med resterne på tænderne og ligefrem æder det, svare for mig til, at man sidder og æder bussemænd, selvom bussemænd så er meget mere hygiejniske. Men dog lige så grimt at overvære folk spise :huh:
Anmeld