ja lørdag morgen kl 07.03 skulle jeg til bageren og hente morgenbrød. På vejen ville jeg lige slå et smut om den lokale hæveautomat. Ikke min banks men en anden bank.
Nå så står man der og beder om 1000,- og automaten siger jeg skal tage pengene, men der er ingen.....stikker mine fingre helt ind i hullet og får fisket en seddel ud (500,-) men da jeg så vil fiske de andre sedler ud begynder det lille 'bånd' at rulle og lågen klapper i om mine fingre ... au... nå men maskinen æder så mine 500,-.
Så står man der og bliver lidt tosset, ingen kontakt numre eller noget som helst.
Nå hjem og kigge på deres hjemmeside og ingen hotline i weekenden. Prøver at ringe til NET kan jo være de ved hvad man skal gøre men nej. Prøv afdelingen på mandag.
Ringer så her til morgen og efter 10 omstillinger får jeg endelig fat i en dame, ja men det vil hun så undersøge (lettere irriteret dame, tror ikke helt hun tror på mig) nå men så siger damen, ja jeg vender nok først tilbage på fredag med et svar....
Mig øh hvad skal jeg vente helt til fredag med at få et svar på om hvordan jeg får mine penge???? ja...øh ej det må i kunne gøre hurtigere. Okay så vil jeg prøve at ringe i morgen. Fint vi aftaler du ringer i mogen med hvordan jeg kan få mine penge...
magen til elendig kundeservice. BLiver i hvert fald ALDRIG kunde i Sydbank!
Anmeld