Automaten tog mine penge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.146 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. november 2010

als-vb

ja lørdag morgen kl 07.03 skulle jeg til bageren og hente morgenbrød. På vejen ville jeg lige slå et smut om den lokale hæveautomat. Ikke min banks men en anden bank. Nå så står man der og beder om 1000,- og automaten siger jeg skal tage pengene, men der er ingen.....stikker mine fingre helt ind i hullet og får fisket en seddel ud (500,-) men da jeg så vil fiske de andre sedler ud begynder det lille 'bånd' at rulle og lågen klapper i om mine fingre ... au... nå men maskinen æder så mine 500,-. Så står man der og bliver lidt tosset, ingen kontakt numre eller noget som helst. Nå hjem og kigge på deres hjemmeside og ingen hotline i weekenden. Prøver at ringe til NET kan jo være de ved hvad man skal gøre men nej. Prøv afdelingen på mandag. Ringer så her til morgen og efter 10 omstillinger får jeg endelig fat i en dame, ja men det vil hun så undersøge (lettere irriteret dame, tror ikke helt hun tror på mig) nå men så siger damen, ja jeg vender nok først tilbage på fredag med et svar.... Mig øh hvad skal jeg vente helt til fredag med at få et svar på om hvordan jeg får mine penge???? ja...øh ej det må i kunne gøre hurtigere. Okay så vil jeg prøve at ringe i morgen. Fint vi aftaler du ringer i mogen med hvordan jeg kan få mine penge... magen til elendig kundeservice. BLiver i hvert fald ALDRIG kunde i Sydbank!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Heidi Nielsen-vb

Aiiii hvor ondt......jeg var stået fuldstændig af hvis det var mig der havde fået den besked...og nu er Sydbank i din by ikke de mest serviceminded..... Har du netbank ?? Har du tjekket at pengene er trukket....er de det kan din egen bank vel hjælpe dig med at få dem tilbage.....

Anmeld

1. november 2010

als-vb

Sydbank er ikke min bank, lånte bare deres hæveautomat. Havde faktisk ikke tænkt på at ringe til egen bank, tror jeg at jeg gør i morgen. men ja pengene er hævet

Anmeld

1. november 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja jeg ville ringe og snakke med min egen bank hvis det var mig det var sket for.... Håber da de kan hjælpe dig men lad lige høre hvad det ender ud med i tilfælde for at det sker for andre....jeg hæver da rimlig ofte i den automat også ;)

Anmeld

1. november 2010

Laurie-vb

Jeg prøvede det en gang i en bank i Tyskland... var ikke hurtig nok til at tage pengene... og vupti så var de væk. Det var bare så surt... brugte et par timer i banken... i stedet for at gå på opdagelse i byen. De kunne ikke give mig pengene tilbage før om aften. Ja, nogle automater er nok grådige...

Anmeld

2. november 2010

als-vb

Snakkede så lige med Sydbank damen der siger der ikke er nogen difference i deres automato ?????? okay og der ligger ikke en bunke merkuleret pengesedler i bunden af den???? nej det tror jeg ikke så du må gøre en indsigelse gennem din bank!!!!! Tak for lort! Og snakker så med min egen bank der siger at det ikke er første gang det er sket i den automat....fedt. Og nu skal jeg så igennem en hel mølle for at få mine 500,- ergh....!!! :(

Anmeld

2. november 2010

Heidi Nielsen-vb

Øv øv øv....hvor er det bare irriterende...... Håber virkelig at din egen bank kan gøre noget ved det......

Anmeld

3. november 2010

als-vb

håber jeg også, han skulle gerne ringe i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.