Arbejde eller efterårsferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Har I ferie med ungerne eller knokler I ligesom jeg? :huh: Jeg tager dog en tur i teateret med mine poder i morgen, så det glæder jeg mig til... jeg plejer ellers aldrig at holde ferie på denne tid af året :klap: Har I fri?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Kirle-vb

En blanding. I dag skriver jeg jobansøgninger (NU vil jeg sgu gerne snart få tilbudt et godt job i fornuftig afstand fra hvor jeg bor!) og de næste to dage skal jeg være hjemme med Tjalfe og få familiebesøg og hygge med legeaftaler. Så skal vi tilbage på pinden igen torsdag og fredag... En god blanding! :)

Anmeld

18. oktober 2010

uni-gruppe-vb

Og datteren min er taget til Bordeaux med sin far, så jeg arbejder bare igennem. Gider ligesom ikke holde fri alene - vel? Er så heller ikke helt rigtigt, for jeg har fri på fredag, så sørg lige for at det ikke regner der, hvis i vil være så venlige.

Anmeld

18. oktober 2010

als-vb

arbejde arbejde og mere arbejde.....

Anmeld

18. oktober 2010

Pia S-vb

Jeg arbejder man-, tirs- og onsdag og holder fri torsdag og fredag. Jeg gider ikke holde ferie for han har så mange ting han selv vil. I dag er han i klubben og har lige ringet og glædestrålende fortalt, at de er taget i biffen for at se Olsen Banden. I morgen klubben igen og onsdag i Tivoli med morfar. Vi mødes derinde og hygger efter arbejdstid. Torsdag skal vi i Supershoppen (FCK naturligvis) og fredag til morfar.

Anmeld

18. oktober 2010

Spunk-vb

Arbejder. Var en tur i Frankrig i forrige uge, så jeg fortjener vist ikke mere ferie lige nu. Manden kører spunken ind i vuggestue i denne uge, og så står den på rigtig hverdag for os alle derefter.

Anmeld

18. oktober 2010

Elverpigen-vb

Her står den på arbejde, men jeg havde ferie i sidste uge. Men i dag har både manden og jeg lagt os med en gang maveunde, Sigrid er heldigvis sluppet fri. Jeg har fri i morgen, fordi jeg skal arbejde lørdag. Men dagen bliver brugt på en køretime og praktiske ting i vores nye hjem. Vil dog hente Sigrid tidligt, så vi kan være lidt sammen og nyde efteråret.

Anmeld

18. oktober 2010

Heidi Nielsen-vb

Manden holder ferie sammen med ungerne mens jeg arbejder... Har idag haft 1 arbejdsdag efter barsel :) De hygger rigtigt. Idag har de været på besøg hos farmor og farfar og resten af ugen står den på svømmehal, skovtur og andre spændende ting.....

Anmeld

18. oktober 2010

ma08-vb

Arbejde, men vi holdt ferie i sidste uge, så jeg kan vel dårligt tillade mig at beklage mig ;)

Anmeld

18. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Vi har altid prioriteret ungernes ferier enormt højt og sørget for at de altid kan afholde de ferier der følger kalenderåret til punkt og prikke. Det har så også betydet at vi selv har betalt for div ferier, men sådan er dét. Der er jo ingen der har spurgt dem om de gider at gå i vuggestue, børnehave eller skole. Så ferier skal de søreme da have....og de NYDER deres ferier i fulde drag :) Når de bliver ældre, kan de så selv betemme om de vil have deres ferie, eller om de vil på frit/klub eller andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.