Min datter skal i børnehave i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

kongster-vb

Min store, seje datter på 10 år skal i børnehave i dag :) Hver efterårsferie er mandag den store 'gamle børns dag' hvor alle som har gået i børnehaven kan komme med. Og hun har været afsted hvert år siden hun stoppede. Jeg er ret imponeret over at en børnehave kan være så god, at en tøs på 10 stadig gider tage derop. Og hun bliver mødt af knus og kram og 'hej, hvor er det fedt du kommer' hvert eneste år. Store knægte på 11-12 år kommer også derop stadigvæk. I morgen skal sønnike afsted med sin børnehave. Han stoppede i sommers og ham og bedstevennen går nu på hver sin skole, så han glæder sig helt vildt til at skulle op i børnehaven sammen med sin kumpan ligesom i 'gamle dage'. Hvor er det bare skønt når institutioner kan være sådan og når pædagogerne gider lave den slags for ungerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Soap-vb

I disse dage her er det jo nærmest utroligt at det ikke er sparet væk :laugh:

Anmeld

18. oktober 2010

kongster-vb

Ja :) Nu er der jo ikke så mange af de sædvanlige børn i børnehaven, fordi det er ferie, men så kunne de jo lade nogle af pædagogerne holde fri. Jeg er også ret imponeret over at de stadig gør det. Nu er hendes børnehave ret speciel og havde flere ressourcer end andre børnehaver, da hun gik der, men de er vel også ramt af besparelser som alle andre. Det virker dog som om pædagogerne nyder at se de 'gamle børn' lige så meget som børnene nyder at komme derop. Skønt

Anmeld

18. oktober 2010

Kirle-vb

Det lyder som et skønt koncept og forhåbentlig fortsætter det :D :D :D

Anmeld

18. oktober 2010

MAMMARAZZI-vb

Synes det lyder som en super ide - flot at de bruger ressourcer på det. Men kan også godt forstå, at det er spændende for pædagogerne, fortsat at følge børnene... ...og sådan som det lyder til de er, kan jeg da sagtens forstå, at børnene vender tilbage år efter år. Håber hun har haft en dejlig dag i børnehaven i dag :cheer: ...og god tur til sønnike i morgen ;)

Anmeld

19. oktober 2010

kongster-vb

Tak. Hun havde haft en skøn dag og knægten drog glad afsted med alle kumpanerne i dag. Dejligt at de på den måde får lov at holde lidt fast i historien :)

Anmeld

16. august 2012

Laurie-vb

Rigtig god idé!!

Min yngste har været i praktik i sin gamle børnehave... sjovt :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.