jeg har lige læst jeres indlæg af Julia Lahme.
og det ærgrer mig at det er skåret så firkantet. Jeg gider ikke kaldes for løgner, fordi jeg støtter mine med-mødre i at deres glød er fantastisk!! også selvom de måske har en stor røv. Det er sgu da ligegyldigt, når man skal sætte et lille liv i verden. Selv er jeg ikke samme størrelse efter mine to graviditeter, som inden OG ...? jeg køber mit tøj i en større størrelse. Måske handler det mere om tab af identitet, end noget andet. Så her vil jeg gerne slå et slag. Man forandrer sit liv totalt når man siger ja til at blive mor. Er du ikke parat til det, så vent til du er. Der er ikke plads til så mange café turer, ens udseende ændres, man får meget mindre tid til sig selv. Selvfølgelig! Men den tid er godt givet ud, for til gengæld for man ubetinget kærlighed! Og, hvis man ellers gider være nærværende (sluk mobilen bare indimellem) og bruge sin dyrebare tid på den lille pode, så har man garanteret også en ven som gider besøge en når man bliver gammel. Alt det du lærer dit barn, for du tilbage, så det gælder om at vise respekt og give kærlighed. Det vil jeg i hvert fald helst modtage som mormor eller farmor :-) og jeg synes det er ubetinget dejligt når mødre er mødre, og det gælder i alle størrelser og former. Verden er mig alt for kølig uden jer :-)
Anmeld