Åh, vi har jo også bøvlet noget med julen, da Thomas' mor var inde i billedet, men det er hun jo så ikke mere.....
Vi skal til Thisted i år og holde jul med min familie. Vi bli'r 15 i år- har aldrig været så mange før....
D. 23. dec tager vi til Bøgsted rende, som er et skovområde helt ud til Vesterhavet. Der går vi så en lang tur, det er sådan lidt troldeskovsagtigt.... Når mørket falder på tager vi op på en lille p-plads i skoven hvor der er borde og bænke og så har mine forældre en STOR gryde med i bilen som er pakket ind i tæpper, indeholdende varm suppe:-) Min moster har hjemmebagt brød med, og så er der div drikkevarer:-)
Vi tænder fakler hele vejen rundt om hvor vi står, det er SÅ hyggeligt!!!!
Gjorde det første gang for 2 år siden, så det her er kun 2. gang. Der var bidende koldt for 2 år siden og månen var helt klar på himlen, det var meget specielt at stå derude aftenen inden jul og spise varm suppe med hele familien:-)
Juleaften er vi så i kirke (nogle af os) jeg synes det er SÅ hyggeligt at komme i kirke i Thisted juleaften, ser så mange som man ikke ser resten af året:-)
Juleaften er ren hyggedag, d. 23. pynter min far, ungerne og jeg træet.....
Juleaften bliver vi mine forældre, min moster, hendes mand, min fætter og kusine, min morfar, min lillebror, hans kæreste og mine to niecer og så os fire.... Så huset bliver godt fyldt op men det er super hyggeligt:-)
Anmeld