Julen 2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. september 2009

Fines mor

Hvor skal i holde julen henne i år?? 

Vi er jo total splittet i vores familie, ingen taler sammen osv.
Ikke engang min mor har talt om hvor hun skal holde jul i år, hun plejer ellers at være først ude. Sidste år holdt hun jul hos min bror.
Idag luftet jeg julen for min søster, hvor jeg sagde at hvis vi skulle sidde alene, så ville vi nok vælge at rejse væk. Det er bare ikke det samme, som hvis der er en del samlet. Min søster fortalte mig så, at de ingen planer havde endnu. SÅ jeg håber vi kan være sammen med hende, og hendes familie.

Men hvor er det træls med sådan en belastende familie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Tina Andersen

Det er godt nok trist når at det er sådan.

Her holder vi det sammen med svigermor og svigerfar og det bliver her hos os og sådan har det været i 4 år nu rigtig hyggeligt og bare os. Når de engang ikke er mere vil vi bare være os gider ikke det der huj hej det skal være stille og roligt og hyggeligt.
Så vi bliver 6 juleaften og jeg glæder mig

Anmeld

6. september 2009

tumle81

Hejsa

Øv hvor er det træls med din familie. Det er da noget trist noget når ingen snakker sammen og man ikke kan hygge sammen allesammen...

Vi skal være hjemme hos mine forældre i år sammen med min bror og hans familie...
Vi holder hvert andet år hos mine forældre og hvert andet år hos Peters mor. Det er virkelig hyggeligt begge steder, og vi er så heldige at vores traditioner minder meget om hinanden, så det er næsten som at være derhjemme altid :-)
Det år vi holder hos den anden familie har vi så lille juleaften sammen med den familie vi ikke er sammen med, så julen bliver fejret på begge sider...

Knus Kathrina

Anmeld

6. september 2009

Tina2

Åh, vi har jo også bøvlet noget med julen, da Thomas' mor var inde i billedet, men det er hun jo så ikke mere.....

Vi skal til Thisted i år og holde jul med min familie. Vi bli'r 15 i år- har aldrig været så mange før....

D. 23. dec tager vi til Bøgsted rende, som er et skovområde helt ud til Vesterhavet. Der går vi så en lang tur, det er sådan lidt troldeskovsagtigt.... Når mørket falder på tager vi op på en lille p-plads i skoven hvor der er borde og bænke og så har mine forældre en STOR gryde med i bilen som er pakket ind i tæpper, indeholdende varm suppe:-) Min moster har hjemmebagt brød med, og så er der div drikkevarer:-)
Vi tænder fakler hele vejen rundt om hvor vi står, det er SÅ hyggeligt!!!!

Gjorde det første gang for 2 år siden, så det her er kun 2. gang. Der var bidende koldt for 2 år siden og månen var helt klar på himlen, det var meget specielt at stå derude aftenen inden jul og spise varm suppe med hele familien:-)

Juleaften er vi så i kirke (nogle af os) jeg synes det er SÅ hyggeligt at komme i kirke i Thisted juleaften, ser så mange som man ikke ser resten af året:-)

Juleaften er ren hyggedag, d. 23. pynter min far, ungerne og jeg træet.....

Juleaften bliver vi mine forældre, min moster, hendes mand, min fætter og kusine, min morfar, min lillebror, hans kæreste og mine to niecer og så os fire.... Så huset bliver godt fyldt op men det er super hyggeligt:-)

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså - jeg er jo sådan en der HELST ALTID kun holder jul HERHJEMME. Dem som kommer, kommer og dem der ikke ka komme kommer ikke...

MEN - Pga min svigerfars tilstand, holdte vi sidste gang jul i køge hos svigerne, dog med hele resten af min familie og sådan. Hmmm. Det var ok.

Jeg aner ikke, hvordan det blir i år, men vi har min farmor og farfar i år Så det er skønt. - de er nemlig dele-bedster. 1 år hos os og 1 år hos min faster og onkel

Anmeld

7. september 2009

Muslingen

Tina2 skriver:

Åh, vi har jo også bøvlet noget med julen, da Thomas' mor var inde i billedet, men det er hun jo så ikke mere.....

Vi skal til Thisted i år og holde jul med min familie. Vi bli'r 15 i år- har aldrig været så mange før....

D. 23. dec tager vi til Bøgsted rende, som er et skovområde helt ud til Vesterhavet. Der går vi så en lang tur, det er sådan lidt troldeskovsagtigt.... Når mørket falder på tager vi op på en lille p-plads i skoven hvor der er borde og bænke og så har mine forældre en STOR gryde med i bilen som er pakket ind i tæpper, indeholdende varm suppe:-) Min moster har hjemmebagt brød med, og så er der div drikkevarer:-)
Vi tænder fakler hele vejen rundt om hvor vi står, det er SÅ hyggeligt!!!!

Gjorde det første gang for 2 år siden, så det her er kun 2. gang. Der var bidende koldt for 2 år siden og månen var helt klar på himlen, det var meget specielt at stå derude aftenen inden jul og spise varm suppe med hele familien:-)

Juleaften er vi så i kirke (nogle af os) jeg synes det er SÅ hyggeligt at komme i kirke i Thisted juleaften, ser så mange som man ikke ser resten af året:-)

Juleaften er ren hyggedag, d. 23. pynter min far, ungerne og jeg træet.....

Juleaften bliver vi mine forældre, min moster, hendes mand, min fætter og kusine, min morfar, min lillebror, hans kæreste og mine to niecer og så os fire.... Så huset bliver godt fyldt op men det er super hyggeligt:-)

Ihh hvor sjovt Bøgsted rende er næsten lige ved siden af hvor min mor bor. Der er bare skønt. kan godt forestille mig  hvilken stemning der er om vinteren og med en suppegryde. Lyder super hyggeligt!
Regner ikke med at vi skal holde jul deroppe i år. Men det kommer an på hvad resten af familien skal. Min familie er også helt kuk, så det er ikke så nemt at få kabalen til at gå op.

Kh Fie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.