Nåhhh, store pige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

kongster-vb

Jeg synes ikke problemet med en mobil er prisen for opkald, men at passe på selve mobilen. Min datter fik sin egen da hun blev 9 men havde et års tid før haft en til låns. Og den er altså blevet væk (og fundet igen) nogle gange. Og så kan jeg alligevel ikke komme i kontakt med hende når mobilen ligger i tasken, er glemt hjemme, ikke opladet etc. Det går klart bedre nu, men hvis hun fx har tøj på uden lommer og ikke vil have mobiltaske om halsen fordi hun er ude og lege, så ender den i tasken (og så har der været tyverier på skolen, hvilket ikke gør det tryggere at den er i tasken) Knægten er 6 år og han er ikke klar til at skulle passe på en mobil under vild leg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Rita-vb

Mine to store har tager bussen hjem fra skole siden sidste jul :) Efter sommerferien blev de også ansvarlige for selv at komme i skole og at transportere sig til/fra sport. Det klarer de fint :) De har begge mobiler og har haft det et års tid - og de er i øvrigt 8 og 9 (bliver snart 9 og 10) :) Det er bare så fedt når de bliver store nok til selv at kunne komme hjem fra skole.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.