Det presser mod bækkenbunden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. september 2009

Lise

Hej,

Jeg er idag 13+3 med mit andet barn. Jeg har den sidste uges tid mærket en pressen mod min bækkenbund. Jeg genkender følelsen - som om jeg taber livmoderen/barnet - fra da jeg var ca 32 uger henne med Simon, hvor jeg fik af vide af min jordemor at jeg pressede ham ned, og var på vej i for tidlig fødsel. Men er det ikke liiiiiiiige lovlig tidligt til den slags? Det gør ikke ondt, det presser bare. Nogen der har prøvet det, så tidligt?

Skal til jordemoder på onsdag, så vil tale med hende om det. Men der er jo lææææænge til...

Lise

Ps: der er ingen blod eller noget. Jeg er ikke nervøs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Rasmine

Prøv evt at ringe til vagtlægen

Arj Lise, ved dælme ikke hvad det er, men synes da det er noget foruroligende, når man tænker på sidste gang.

Anmeld

6. september 2009

Lise

Prøv evt at ringe til vagtlægen

Arj Lise, ved dælme ikke hvad det er, men synes da det er noget foruroligende, når man tænker på sidste gang.

Hahah, Bacon, i det øjeblik jeg så at du havde svaret, vidste jeg bare at du havde skrevet DET!!!

Ja, lidt foruroligende er det måske...men ved ikke hvad jeg skal gøre ved det. Udover det jeg gør bedst - at ligge på sofaen

Anmeld

6. september 2009

Rasmine

Lise skriver:

Hahah, Bacon, i det øjeblik jeg så at du havde svaret, vidste jeg bare at du havde skrevet DET!!!

Ja, lidt foruroligende er det måske...men ved ikke hvad jeg skal gøre ved det. Udover det jeg gør bedst - at ligge på sofaen

Jahrmen Elise, jeg synes jo bare...
Altså hellere ringe til vagtlægen én eller 2, eller 3...4 gange for meget, du ved.

Seriøst, jeg synes du skal høre din læge ad i morgen tidlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.