UPDATE på: der blev vi godt og grundigt snyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
3 svar
33 synes godt om
2. april 2015

Anitta J

ja som beskrevet i tidligere tråd så gik det hele fuldstændig i stå, men kl 23 om aftenen d. 31/3 gik vandet ved et ordentlig smæld og så begyndte veerne så småt at komme�� 

ringede til Fg for at forhører mig da første fødsel jo gik hurtig. 

Vi skulle komme ind lige så stille og roligt( den var faren ikke helt med på)   Kl var omkring 00:15 da vi ankom, jeg blev undersøgt og stadig kun 4 cm åben. Efter en time får jeg pressetrang og bliver igen undersøgt kun 6-7 cm åben�� da klokken nærmer sig lidt i to kan jeg ikke længere holde igen, blir undersøgt får lov at presse til, 4 presseveer og kl 02:11 ligger lille Emma på min mave♥️ 

hun er født 37+5 vejer 2585 g og 48 cm lang. Alt er som det skal være og kl 6 om morgenen kunne vi kører forbi bageren og så hjem og vække en uvidende storesøster som blev MEGET glad og stolt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2015

Bak

Anitta J skriver:

ja som beskrevet i tidligere tråd så gik det hele fuldstændig i stå, men kl 23 om aftenen d. 31/3 gik vandet ved et ordentlig smæld og så begyndte veerne så småt at komme�� 

Vi skulle komme ind lige så stille og roligt( den var faren ikke helt med på)   Kl var omkring 00:15 da vi ankom, jeg blev undersøgt og stadig kun 4 cm åben. Efter en time får jeg pressetrang og bliver igen undersøgt kun 6-7 cm åben�� da klokken nærmer sig lidt i to kan jeg ikke længere holde igen, blir undersøgt får lov at presse til, 4 presseveer og kl 02:11 ligger lille Emma på min mave♥️ 

hun er født 37+5 vejer 2585 g og 48 cm lang. Alt er som det skal være og kl 6 om morgenen kunne vi kører forbi bageren og så hjem og vække en uvidende storesøster som blev MEGET glad og stolt

Stort tillykke! Hvor lyder det som en god oplevelse. Og dejlige døtre!

Anmeld Citér

2. april 2015

Troldemommi

Anitta J skriver:

Sikke en fin lille babypige, stort tillykke med den lille drillepind 

Monica 

Anmeld Citér

2. april 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Stort tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.