Opstart på grød.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.986 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. september 2009

GryDia

Hvor gammel var jeres FTF da i startede på grød/mos?
Må nok også hellere vide hvor for tidligt de er født..

William er født 5 uger for tidligt, og er om 9 dage, 4 mdr.
Han har kun lige smagt på kartoffelmos og havdregrød et par gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Alexander er født 4½ uge for tidligt,men er meget stor.Han er i dag lige præcis 4 måneder og 1 uge,vejer 7,3 og er 65 cm.
Vi havde sp i tirsdags,og før hun så ham sagde hun at man lagde nogen uger til og trak noget fra,meget forvirrende.
Men da han vågnede og hun så hvor stor han var,sagde hun at vi bare kunne gå i gangSå det gjorde vi så tirsdag,hvor han var 4 måneder og 2 dage.
Jeg tror det har meget med vægten at gøre,og hvordan deres afføring generelt har været,om deres mave og tarme virker klar til det.Og børnene selv,selvfølgelig.Alexander har virket meget interesseret i mad det sidste stykke tid,og det går SÅ godt med grød og mos

Anmeld

6. september 2009

steph0804

Arthur er født en måned for tidligt og er nu 12 uger. Min sp har sagt at man skal lægge halvdelen af den tid de er født for tidligt til efter de er fyld 4 måneder... Alrså må Arthur starte på grød når han er 4,5 måned. Det er hvad jeg har fået afvide...

Anmeld

10. september 2009

MorCamilla

Mikkel er født 10 uger før tid..

Jeg tror han var omkring 10 mdr inden han begyndte at spise grød.. (hans tarmesystem var ikk rigtig udviklet da han blev født, så det tog lang tid før ham kunne spise "rigtig" mad)

Anmeld

10. september 2009

dahlberg

Kian er født 6 uger før tid, men var en stor dreng på 3200.. vi startede på grød da han var 4 mdr, mest fordi han var og stadig er en meget sulten baby, han er 9 måneder idag og spiser stort set alt, stadig uden tænder, og med en vægt på over 11 kg skal der lidt til, jeg ammer ham også stadigvæk.. men prøv dig frem og orienter dig med sundhedsplejersken. held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.