Halløjsa - så kom jeg også med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. september 2010

kæksak-vb

Så fik jeg også oprettet mig en profil - det er jo dejligt at have noget at bruge sin barsel på... ud over alt det hyggelige og praktiske.:-) Jeg har termin 23.nov. synes egentlig ikke der er lang tid til, tror i hvert fald nok tiden skal gå hurtigt. Hvad bruger I andre jeres barselsperiode til?? MÅske man kunne få en god ide til et projekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Webredaktøren-vb

Hej og velkommen til - det er altid godt med nye folk, så spørg løs, hvis du er i tvivl om noget herinde :) Jeg fik drukket en masse kaffe latte på min barsel :te: Og så gik der rigtigt mange timer foran computeren, hvor der også gik lidt sport i at få solgt det brugte babytøj, når knægten pludselig ikke var spæd mere ;) Projekter bliver der nok tid til, men det er jo også vigtigt at slappe lidt af og nyde tiden med den lille ny ;)

Anmeld

28. september 2010

Mor til Isabell-vb

Ja velkommen til... :) Du bliver rigtig glad for denne her 'vores børn mødregruppe', især når den lille kommer, for der er så mange spørgsmål man gerne vil have svar på og du skal endelig ikke holde dig tilbage...vi er altid klar med et fornuftigt svar på alle de spørgsmål der skulle dukke op... :lol: Jeg brugte meget min sidste del af graviditeten på at forkæle mig selv simpelthen...tog på café med veninder, fik massage, tog til graviditetssvømning, læste en masse bøger/blade....rigtig dejligt... :lol: Men lavede da også lidt praktisk inden den bitte ankom...fik vaskede alt babytøjet, lavede en masse mad som jeg puttede i fryseren, så var der altid aftensmad der i starten, selvom man ikke lige havde overskud til at stå at lave det når man lige var blevet mor (et godt fif) og ja der skal nok dukke en masse ting op du kan få tiden til at gå med når den bitte kommer til verden... :lol:

Anmeld

28. september 2010

MAMMARAZZI-vb

...også velkommen herfra :cheer: Er sikker på, at du blir glad for at være her...

Anmeld

28. september 2010

Spunk-vb

Velkommen til. Jeg er godt nok ikke gravid, men jeg kan da godt fortælle hvad jeg lavde sidste år ved denne tid, da jeg var på før-barsel. Jeg slappede af derhjemme, hyggede med venner og vaskede som en sindssyg. Havde vist en lille mani der :blush: Alt hvad spunken bare måske skulle i kontakt med blev vasket. Og vores topmadras blev slæbt udenfor i frostvejr i nattens mulm og mørke for at slå husstøvmider ihjel - og banket og støvsuget :laugh:

Anmeld

28. september 2010

desirefinck-vb

Jamen velkommen til.. Jeg har også selv termin i november. ( 1. november ) Jeg er sikker på at du få meget brug af denne side. Jeg er selv blevet rigtig glad for at bruge min tid herinde. Jeg er plaget med diverse ting på grund af graviditeten, så det bliver ikke til så meget ude for huset andet end nå der skal handles ind. Så jeg slapper af herhjemme, Få gjort rent og gjort klart til den lille kommer.

Anmeld

28. september 2010

kongster-vb

Tillykke og velkommen til. Brug endelig barsel på ren selvforkælelse inden barnet kommer. Når barnet først er der, er der nok at se til :-) Og spørg løs! Og bland dig endelig i andre tråde.

Anmeld

28. september 2010

Webredaktøren-vb

desirefinck skrev:
Jamen velkommen til.. Jeg har også selv termin i november. ( 1. november ) Jeg er sikker på at du få meget brug af denne side. Jeg er selv blevet rigtig glad for at bruge min tid herinde.
Hvis du går lidt over tid, så rammer du måske min fødselsdag den 2. november :flag: Det er skønt med novemberbørn ;)

Anmeld

29. september 2010

MAMMARAZZI-vb

Dén dag kan jeg vist godt huske :laugh: - min datter har også fødselsdag d. 2. november.. Super go' dag :klap: :klap: :klap:

Anmeld

29. september 2010

Heidi Nielsen-vb

Hejsa og velkommen til...jeg håber og tror du bliver glad for at være med her....der mange søde mennesker som altid re klar til at svare på spørgsmål, trøste, opmuntre osv. Og jeg Xer fingre for at du føder 23 november....der er en rigtig go dag :) Der har jeg nemlig også fødselsdag :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.