Den yngste var inviteret til fødselsdag i går. Hos en fra fritten, som han leger med med, både der og herhjemme. Han går en klasse over Mads.
Han var med til guttens fødselsdag sidste år og det var en god fødselsdag.
Da jeg skal hente ham i dag, kan jeg godt se, at han har ret travlt med at komme hjem, da han ser mig. Han ser helt lettet ud.
Vi kommer kun lige ud for hørevidde, så siger han 'Nøj, jeg er skuffet mor, det var en dødkedelig fødselsdag'.
Jeg fornemmede det, da jeg kom gående og kunne se et stort hold drenge sidde i en sofa foran et TV :dry:
Jamen, hva' da - hvorfor?
3 timers Playstation med hvad deraf følger af ventetid, da spillet var for 1 eller få af gangen! Og så røvkedelig bespisning.
Ja, det sidste var hans egne ord...
'Jeg skal i hvert fald ikke med til næste år!'
Jeg synes det er meget store ord for en 7-årig. Der kan jo nå at løbe meget vand i åen til om 1 år, måske de slet ikke leger sammen mere.
Men derudover, så synes jeg godt nok det er på bar beregning. Han ønskede sig kun penge. Dét synes jeg er HELT fint. Men at man ikke kan arrangere noget for en 8-årig til en fødselsdag, andet end at sidde og glo på PS-spil. Dét fatter jeg ikke.
Når vi har fødselsdage her, så er der arrangeret et par lege, lidt fri og lidt flere lege. Og der ligger nogle på ventehylden, hvis der skulle være optræk til kedsomhed, hvilket sjældent sker.
Han var så skuffet, så han gik direkte i seng, med tårer trillende ned af kinderne. Puha, hvor var jeg ked af det på hans vegne. Han havde sådan glædet sig...
http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/app_full_proxy25.jpg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld