Jeg mangler en lysekrone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Soap-vb

Vildt nok med persinenne snore, burde da mene at persinenen ville blive rykket ned af kropsvægten? :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, det sker også engang i mellem, og så er der under 3 minutter til at få viklet sig ud af snorene igen - hvilket sjældent sker. :(

Anmeld

29. september 2010

Soap-vb

Hmm men hvis persiennen er rykket ned, kan der vel ikke være kvælning når der ikke er ' vægt' tryk ?

Anmeld

29. september 2010

Det er stadig mig-vb

Hihi nej, det er ikke fordi de vil hænge sig i dén forstand (med at hoppe ned fra noget), de binder bare en vilkårlig snor så stramt og indvilket om halsen, at de dør af O2 mangel. Men under besvimelsen kan de godt få revet feks en persienne ned, men så er det ligesom lidt for sent....

Anmeld

29. september 2010

Charlotte d. 17.-vb

'Helene K - ghastly stories on demand'.

Anmeld

29. september 2010

Det er stadig mig-vb

Anytime, dear...anytime :skriv:

Anmeld

9. oktober 2010

Happymummy-vb

Kom lige forbi en lille antikvitetshandel i Borggade i Århus igår (og har desværre allerede glemt hvad den hed). Der hænger i hvert fald et par stykker, jeg ved jo ikke, om det er i din stil, men synes da lige at jeg ville fortælle det - så ved du hvor du kan kigge næste gang du er i byen, hvis ikke du kender butikken i forvejen :)

Anmeld

9. oktober 2010

Soap-vb

Ork ork har fundet :) Tak for tippet alligevel

Anmeld

9. oktober 2010

Happymummy-vb

Bare lige for nysgerrighedens skyld: Hvilket prisleje taler vi egentlig om? Under 28.000 åbenbart - var da lige ved at falde ned af stolen, da du nævnte den pris :laugh:. Alene det, at du har KIGGET på en i den prisklasse siger mig, at det ikke er geografien der er afgørende for, om vi kommer til at træde hinanden over tæerne :)

Anmeld

9. oktober 2010

Happymummy-vb

Jamen - hvad blev det så? (Ja, jeg er nysgerrig :) )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.