Ja, det var jo så 1. skoledag i dag. Han har været væk i 8 dage, men alle har vist, hvad formålet med fraværet var.
Vi lander så i morges, som nr. 2 på gangen. Aaalt for tidligt, men vi skulle lige prøve skolevejen af på krykker.
Ham, der er kommet først, kommer gående 'var det ikke først i morgen, du skulle komme?' var hans eneste kommentar, som Tim besvarer.
Vel inde på gangen, ankommer resten af klassen stille og roligt og så er der velsagtens 7 drenge, hvor ingen tager notits af Tim, som dog sidder med sit gipsben oppe på bordet. Og de snakker så WoW.
Så kommer den sidste dreng til 'Heeeej Tim, velkommen tilbage!' siger han og jeg blev bare så glad og Tim lyste helt op.
Ikke een af de andre 'kom hen'. Han var den eneste. Pigerne var bare helt blanke, selvom de dog har smset med Tim de sidste dage.
Er det bare sådan, at der ikke findes ganske simpel pli? Lærer I jeres børn om 'velkommen tilbage'-frasen? Hvorfor og hvordan? Og hvis der har været fødselsdage, at sige tak for sidst?
Jeg gør med den store og har gjort et par år. Er gået i gang med den mindste.
Jeg synes det er ganske simpelt, at man lige tager notits af den, der har været væk, viser lidt interesse for høflighedens skyld og så kan man så være ligeglad.
Er det måske bare mig, der forventer for meget?
Anmeld