Joan ( Smallie ) skriver:
Ved mine børn var de bare lige de første par dage de ikke var helt vild med det men de tog da ved. Og næste gang du får din mens er det ikke så galt.
Med min ældste har jeg også prøvet at han bare tudet helt vild af patten og ikke ville tage fat, der havde jeg farmand til at berolig ham og så kunne jeg ligge ham til bagefter.
Med den yngste som lige er holdt op med at amme kunne hun godt finde på ,til aften bare at skrige og skrige ind til jeg lagde hende op i seng så hun ville bare sove.
Nu ved jeg ikke hvornår de ammer ham men er det kun til aften han er sur på patten eller er det hele dagen?
Hvad er han så nu omkring de 9 uger? for der er jo også et tigerspring der. Er han født til termin? For jeg har erfaret med mine unger at det faktisk har været der omkring den dato de starter deres spring. Niels er født 10 dage for termin og har altid været bagefter i spring og Anne er født 6 dage over og er foran.
Joan
Altså det var her til formiddag jeg oplevede det...Det er jo bare fordi det har kørt så fint indtil nu (lige set bortset fra de alm. ammevanskeligheder i starten)!
da han skreg helt vildt til aften kom han over til sin far og faldt helt til ro - mor her tonsede jo ud i køkkenet og fandt mme fram aller bagerst fra skabet...Vi talte om bagefter at jeg skulle ha prøvet at lægge ham til efter han var faldet ned igen...Men min frustration tog altså over i situationen!
Ja, han er jo 10 uger - jeg ved godt det med springene, føler bare ikke det er det nu! Tror klart der er sammenhæng mellem hans ture og min mens...
Puha! Jeg tror det bliver hårdt for mig at opleve at holde ved selvom han bare ikke vil spise...Men helt ærligt! Som du siger, og som min kæreste siger, så spiser han vel for hulan hvis han bliver så sulten?!?!?! Jeg er IKKE meget for erstatningen, så MÅ lige holde ved nu...Men hårdt er det!
Han blev født 14 dage efter termin, så er vel lidt bagefter med springene...
Louise
Anmeld