Spark i den private sektor :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. september 2009

LineD

Ja mine kære baby.dk tøser...!

Nu må jeg lige høre om det bare er her hos mig, men her den sidste uge er bette manden begyndt at sparke på en lidt anden måde, sådan så når jeg sidder får jeg nogle jag ned i den private sektor, det gør forholdsvis ondt, det er sådan så jeg helt skærer grimasser over det...

Normalvis sparker han ellers over hele maven, men her den sidste uge er de virkelig rettet MEGET ned af.. de normale bevægelser og spark gør ikke ondt, men disse nye... AV da..!

Har i andre tøser også oplevet det?

Knus Line 27+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

Halbschön

LineD skriver:

Ja mine kære baby.dk tøser...!

Nu må jeg lige høre om det bare er her hos mig, men her den sidste uge er bette manden begyndt at sparke på en lidt anden måde, sådan så når jeg sidder får jeg nogle jag ned i den private sektor, det gør forholdsvis ondt, det er sådan så jeg helt skærer grimasser over det...

Normalvis sparker han ellers over hele maven, men her den sidste uge er de virkelig rettet MEGET ned af.. de normale bevægelser og spark gør ikke ondt, men disse nye... AV da..!

Har i andre tøser også oplevet det?

Knus Line 27+4

Ja det har jeg også oplevet lidt tidligere i min graviditet.... På det tidspunkt lå han med benene ned, så der ku han rigtig sparke til i det område..

Nu ligger han så med benene så han rigtig kan sparke lige op i mine ribben.. Og det gør S**** også nas.. men elsker at mærke ham

Renée, 36+2

Anmeld

6. september 2009

MaleneG

Ja det er primært der min lille bebser sigter efter, og ja det gør nuller naller, men nu ligger min generelt ret dybt nede.

Anmeld

6. september 2009

LineD

Jeg ved ikke rigtig hvordan han ligger pt. men jeg får mange flere spark for oven i maven nu, eller møffen, jeg skal ikke kunne sige om det er arme eller ben, men for silvan da, når man lige får de knald dernede, avs da..!
Men kan høre der er andre end mig der har voldige børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.