Hvilken musik lytter jeres børn til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

NikiFin-vb

Her er nogle af mine børns yndlings sange http://www.nikifin.boligerfinder.com/en/my-kids-favourite-songs.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Lars F-vb

På sit eget værelse er det Michael Jackson, Prince, Kim Larsen, MGP, Sigurd & Bigbandet, Hej Matematik - og alt muligt sært fra YouTube. I stuerne lytter hun sammen med os andre - Count Basie, Deep Purple, Amy Winehouse, Who, Tool, De La Soul og den slags. Jeg tror ikke vi har haft tændt en radio i tøsens tid, så vi ved ikke hvad der er på hitlisterne.

Anmeld

8. februar 2011

victorsmor-vb

Vi var på biblioteket idag. Der lånte min 6 årige søn: Muse, Bamses Venner og ZZ Top.... Men ellers er det Red Hot Chili.... Kim larsen, Kiss, Volbeat, bamse og kylling, Åh abe, Rasmus seebach kender han simpelthen teksterne i søvne. Og det absolutte hit KANDIS!! :laugh: Han er fuldstændig skudt i Kandis. Ac/dc og Queen kan også bruges. Og ellers det radioen spiller.

Anmeld

9. februar 2011

Niatza-vb

Min 9 årige dreng er mest til Nik og Jay,Joye moe og liggende. Datteren på 9 er til Medina, Medina og atter Medina, lillebror på 4 er til Lidt i fem med Rasmus Seeback og KUN den. De store har mp3`ere hvilket giver en del ro B)

Anmeld

10. februar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Alma på 16 mdr bliver nok en rockpige som sin mor. Dog danser hun med på lidt medina og lady gaga. Det skal være noget med noget rytme i. Hver gang der bliver spilles rock : volbeat. metallica osv i den dur, skruer hun op for anlægget og 'headbanger'. Den får hele armen..

Anmeld

10. februar 2011

als-vb

tøsen er meget til tusind ben cd'en (alt det gode gamle fra da mor var barn ellers radio, åh abe, og hvad mor vil høre :)

Anmeld

10. februar 2011

Goggen-vb

Elliott på knap 15 mdr. og lytter til alt det vi hører (mærkeligt nok). :) Vi sætter alt fra klassisk, til jazz, rock, blues, pop, børnemusik mm. til afspilning på anlægget. Lige i tiden står den mest på Fallulah & Medina. Sådan generelt er han nu mest til små korte sange, og reklamejingles m.v. rocker han bare med på - Ja, sange krydret med billede er bare et hit, så er det vist lige meget hvad... :cheer:

Anmeld

15. februar 2011

Fuzzbox-vb

Lea elsker De første sange Lady Gaga kom med, og så er hun med på de første Pink kom med... Men den absolutte favorit for tiden, som kan blive hørt 100 gange om dagen er denne ;) http://www.youtube.com/watch?v=wo_yi2Ju3HI

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.