Gustav vil stadig gerne sove til middag, sover mellem 1½-3 timer i weekenden. I vuggestuen 1½-2 timer. Jeg nyder faktisk, at han stadig gider tage en middagslur, for der er da gang i den, når man har tre børn. På den anden side bliver det da nemmere at foretage sig nogle ting, når man ikke skal tage hensyn til en lur. Nogle dage kan da sagtens undvære, f.eks. hvis vu har gæster, er på udflugt el.andet. Og det kan jo også lade sig gøre at tage en lur i klapvognen

Sut har han aldrig brugt. Jeg troede, at det ville være et kæmpe problem, at han ikke vil tage sutten, fordi hans to søskende har været meget glade for den. Men han har altid sovet godt om natten, sikkert fordi han ikke vågner pga en manglende sut.
Man kan godt føle, at ens lille baby "smutter mellem fingrene på én". Vi skal ikke have flere børn, så jeg nyder ham virkelig, nyder alt hvad der er baby'et ved ham, så længe det varer, elsker at være solen der drejer om hans univers, og har slet ikke travlt med, at han skal blive stor og selvhjulpen. For det kommer jo aldrig igen

Men det er da skønt så småt at kunne kommunikere med ham, det giver altså lige en ekstra dimension til tilværelsen.
Kh
Karoline
Anmeld