Spørgsmål til Webbie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Signe1704-vb

Vil starte med at sige at der var nogle super emner i bladet i denne måned, MEN.... Det undrer mig meget at artiklen om sunde fødselsdage omtaler Castus så MANGE gange. Man kunne næsten få den tanke at der lå noget bag :blink: (og hvis man serverer alt det der nævnes får børnene nok lidt for mange frugtstænger - de indeholder i øvrigt en del frugtsukker ligesom andet tørret frugt). Andre steder i bladet er produktet også nævnt - måske det kunne camoufleres bedre hvis det er noget med sponsorering eller noget i den stil ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Webredaktøren-vb

Hej Signe, Da jeg ikke har noget (eller kun ganske lidt) med beslutningerne omkring Juniors indhold vil jeg lade chefredaktør Charlotte Skousen svare på dit spørgsmål. Jeg er 'kun' ansvarlig for online-beslutningerne ;)

Anmeld

1. september 2010

Signe1704-vb

Okay, så venter jeg spændt ;) Det er i vores børn - ikke junior.

Anmeld

1. september 2010

Webredaktøren-vb

Det er i Vores Børn Sund Familie, som er en af vores special-udgivelser på tværs af Vores Børn og Vores Børn Junior - det er derfor Charlotte Skousen, der har stået fået fødselsdags-indslaget ;)

Anmeld

1. september 2010

Charloti-vb

Kære Signe, Vores specialudgivelse Sund Familie, er et samarbejde mellem Vores Børn og Vores Børn JUNIOR. Vi ville gerne give vores læsere gode forslag til en hyggelig børnefødselsdag uden en masse sukker og e-numre. Derfor lånte vi nogle af Castus opskrifter og fik en stylist og kok til at tage udgangspunkt i disse og tilføje andre ideer og opskrifter i samme stil. Vi synes selv, at det er blevet en rigtig fin sag. - og til selve fotograferingen af fødselsdagen var der ingen sure miner over, at lagkagen var erstattet af en birkeskage med mandler - og slikposer var erstattet af hjemmelavede müslibarer. Tværtimod guffede børnene løs - og synes det var en fest :-) kh Charlotte Skousen

Anmeld

1. september 2010

Signe1704-vb

Tak for svar. Det var bare den første tanke der slog mig da jeg læste artiklen, som i øvrigt var en rigtig god idé.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.