Til Webbie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Kirle-vb

Jeg synes det er sket et par gange efter det nye design at bedst som jeg sidder og skriver et indlæg eller svarer på en tråd så opdatere siden uden videre og min tekst er forsvundet. Jeg ved ikke om andre har oplevet samme men jeg finder det stærkt irriterende at min gode tekst forsvinder uden videre. kan der gøres noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Møe-vb

Jeg er enig med Kirle... jeg har også oplevet det nogle gange, tja.. og så har droppet at svare, da det er lidt irriterende at skulle skrive længere indslag om.

Anmeld

31. august 2010

Lars F-vb

Spøjst - hvad bruger i for en browser? Jeg bruger Chrome (Mac, Linux) og Safari (Mac, iPad), og har aldrig oplevet det problem.

Anmeld

31. august 2010

Kirle-vb

Ildræven her og aldrig været problemer med andre sider som safari og Chrome godt kan have. Ja nemlig man orker nemlig ikke at skrive lange indlæg om også selvom man har noget på hjertet.

Anmeld

31. august 2010

NikiFin-vb

Firefox her og har ikke endnu stødt på det problem

Anmeld

31. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Ved ikke hvilken browser jeg har men har heller ingen problemer :)

Anmeld

31. august 2010

Det er stadig mig-vb

Heidi Nielsen skrev:
Ved ikke hvilken browser jeg har men har heller ingen problemer :)
Dén låner jeg lige!!! :)

Anmeld

31. august 2010

Polyp-vb

jeg bruger firefox hjemme og explorer på arbejdet - begge steder uden problemer

Anmeld

31. august 2010

Rita-vb

Jeg bruger firefox på alle mine computere - og har ikke oplevet problemer :)

Anmeld

31. august 2010

Webredaktøren-vb

Hmm - umiddelbart bør der ikke være et problem med at teksterne forsvinder. Den eneste forklaring jeg umiddelbart kan komme på er, at vi har foretaget en justering eller opdatering for at øge hastigheden - måske er det netop sket, mens et par stykker har haft et indlæg undervejs :huh: Skriv igen hvis det fortsætter, for det bør selvfølgelig ikke ske :unsure:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.