Ser i mad-programmer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Webredaktøren-vb

Er det bare mig, der efterhånden synes, at der er en del TV-programmer, der handler om mad :kok: En gang var der Hells Kitchen, men nu kokkererer kendte og inviterer hinanden til middag for åben skærm :huh: Ser I de programmer? Ja, I har jo nok gennemskuet, at jeg til nøds ser Gordon Ramsay relancere en restaurant, men ellers ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Nej jeg ser dem ikke........ Jeg har også set et par af dem Gordon Ramsey og de var da okay....men ellers gider jeg ikke....

Anmeld

24. august 2010

Det er stadig mig-vb

Hov, glemte da helt at sætte Gordon Ramsey på min liste over ulidlige kendiser!!! Det danske Hells kitchen så jeg kun en enkelt gang, og det var udelukkende fordi min kæreste insisterede fordi han kender Wassim Hallal. Men ellers er svaret nej, jeg ser ikke madprogrammer. Dog kan jeg godt lide at se brødrene Price fordi de er tilpas fjollede til at jeg føler mig underholdt, men jeg følger dem ikke slavisk. Det der Til middag hos, ser jeg SLET IKKE, men behøver det heller ikke, for min Mor ser det og genfortæller på en måde så man næsten føler man har været med tilbords! Det går hun sjovt nok, og stik mod min høje forventning, meget op i..... :laugh:

Anmeld

24. august 2010

Rita-vb

Næ, ikke sådan fast :) Det hænder at jeg ser Brd. Price - eller til nøds et andet madprogram - hvis der ikke er andet interessant. Men jeg ser ikke sååå meget tv, så det bliver heller ikke til meget madtv :P

Anmeld

24. august 2010

Frunett-vb

elsker jo ligesom mad, så ja indimellem og nogle af dem: Brd.Price og Camilla Plums programmer ser jeg gerne, gider ikke rigtig Gordon R.

Anmeld

24. august 2010

Lars F-vb

Jeg seer alle afsnit af Spise med Price (men som podcast, ikke på TV) - gerne flere gange. De er geniale. Ellers ser jeg ikke rigtigt noget af det. Et enkelt program med Camilla Plum i ny og næ - hvis hun bager. Men hun skal være i små doser; jeg kan ikke ha' hendes Marie Antoniette tendenser. I gamle dage så jeg Floyd; han er stadig toppen af mad-i-TV.

Anmeld

24. august 2010

Det er stadig mig-vb

Lars F skrev:
Jeg seer alle afsnit af Spise med Price (men som podcast, ikke på TV) - gerne flere gange. De er geniale. Ellers ser jeg ikke rigtigt noget af det. Et enkelt program med Camilla Plum i ny og næ - hvis hun bager. Men hun skal være i små doser; jeg kan ikke ha' hendes Marie Antoniette tendenser. I gamle dage så jeg Floyd; han er stadig toppen af mad-i-TV.
ÅÅÅÅH JA, go'e gamle Keith Floyd! Han var skøn og særdeles rundhåndet med rødvinen i næsten alle programmer...både indvortes og udvortes, ham kan jeg godt savne!! RIP. Og jo Camilla Plum er god i moderate mængder, værre 'kælling' (kærligt ment)....

Anmeld

24. august 2010

Titte-vb

Jeg ser Annemad på DR, og den søde tand om de der desserter.......... :laugh: :laugh:

Anmeld

24. august 2010

Johannamor-vb

Jeg elsker at se 'brdr. Price' - de har en fanyastisk smittende kærlighed til mad samtidigt med at de virkeligt er morsomme. For nogle måneder siden var der en kokkekonkurrence, hvor almindelige danskere skulle konkurrere om at være bedste kok. Husker hverken stationen eller navnet på programmet, men jeg kunne godt lide blandingen af konkurrence og at se de helt almindelige mennesker blive mere og mere dygtige til at lave flot mad. Min mand og jegfaldt over programmet en dag - og så blev vi hængende... Ellers ser jeg ikke noget om mad...

Anmeld

24. august 2010

Spunk-vb

Jeg kan specielt godt lide at se programmer om kager - 'Det søde liv' på DR og 'Cake boss' på Discovery Travel & Living. Kan også godt lide nogle madprogrammer hvis kokken og hans/hendes mad generelt falder i min smag. Var især glad for 'Mad med Nigella', men kan også godt snuppe et enkelt program af AnneMad eller Camilla Plum ind imellem. Gider ikke de der reality-madprogrammer - de handler jo sjældent om madlavning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.