sten hård mave..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2009

kiroo

min mave blev hård som sten og gør ondt plus det gør ondt i skambenet. nogen der har prøvet det? det forsvinder igen og kommer igen.

jeg er lige blevet scannet i onsdags, hun var 2479 og med hovedet godt nede i mit bækken og maven er faldet men jeg er kun 34+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det lyder som plukkeveer. Det er fint at have, bare ikke for meget Hvis det bliver for meget, så skal du ligge dig og slappe af

Anmeld

5. september 2009

Halbschön

kiroo skriver:

min mave blev hård som sten og gør ondt plus det gør ondt i skambenet. nogen der har prøvet det? det forsvinder igen og kommer igen.

jeg er lige blevet scannet i onsdags, hun var 2479 og med hovedet godt nede i mit bækken og maven er faldet men jeg er kun 34+2

Jaa enig med Zafir, det lyder meget som plukveer..

Anmeld

5. september 2009

Maise

Du skal dog observere om plukkeveerne er regelmæssige, for det kan være et begyndende fødselstegn.

Anmeld

5. september 2009

kiroo

syntes faktisk de bliver værre når jeg ligger mig.. ind gennem næsen og helt ned i maven det hjælper lidt.... syntes det er slemme pluk veer så, det er anden gang men første gang blev jeg sat i gang.

Anmeld

5. september 2009

Majbriteriksen

Enig med alle de andre, det lyder som plukkeveer.
Jeg har haft plukkeveer jævnligt fra uge 18+ i denne graviditet, ikke så hårde og tit, men de har været der. Nu (uge 37) er der mange i løbet af dagen og de trækker godt ned i mit bækken, men de kommer ikke fast, derfor er jeg ikke nervøs når de "bider" lidt.

Men hvis de kommer med faste intervaller skal man reagere på dem, min søn på 2 år blev født 6 uger før tid, og det var plukkeveer som satte fødslen i gang. Jeg fík stoppet denne graviditet medicinsk da jeg var 32 uger henne, igen plukkeveer med 2 min. imellem, derfor ringede jeg til fødegangen som så gerne ville se mig.Jeg var gået i fødsel, men de havde mulighed for at stoppe den. Derefter hvile, hvile og hvile.
Hvis man er gået ind i uge 34 vil man ikke forsøge at stoppe fødslen, men for en sikkerheds skyld kan man jo godt ringe og snakke med fødegangen, det er man jo altiid velkommen til. Hellere det end at gå at være nervøs for at der skal ske noget. Pøj pøj med alt fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.