Bliver øm i hofterne når jeg sover....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2010

desirefinck-vb

Hej Jeg venter nr. 3 og er i dag. 28 uger henne. Graviditeten går godt, men undrer mig over, at den sidste uges tid er jeg vågnet om natten og har ondt i hoften når jeg ligger på siden. Det forsvinder igen når jeg vender mig om. Men vågner da en del gange, hver gang jeg må skifte side. Det synes jeg ikke jeg har prøvet før. Det er heller ikke behageligt at ligge på ryggen, da jeg hurtigt bliver svimmel når det hele trygger på de store blodårer :dry: Er der andre der har prøvet det ???? Hiulsen GitteS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Kirle-vb

Åh ja du har fået løsnet hofteskålene ligesom en bækkenløsning :) Det havde jeg også sammen med bækkenløsningen - det var ikke fedt! Du kan få et bækkenbælte (der holder sammen om det hele ikke et mavebælte) og så købe en ekstra tyk madras - det hjælper at ligge superblødt! :)

Anmeld

16. august 2010

lib1982-vb

Havde de samme smerter den sidste måneds tid - hjalp MEGET at ligge med en pude eller ammepuden mellem benene/knæene, så mine ben var mere 'lige' og ikke vred i hofterne... Held & lykke med resten af graviditeten :cheer:

Anmeld

16. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Sådan havde jeg det også de sidste 4 måneder af min graviditet sammen med en omgang bækkenløsning.... Et graviditetsbælte, fysioterapi og en pude mellem knæene om natten hjalp mig.... Held og lykke....

Anmeld

17. august 2010

desirefinck-vb

Tak for alle jeres råd. Dejligt at få jeres svar :cheer:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.