Ubehag i underlivet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. august 2010

desirefinck-vb

Hejsa Her de sidste par dage er jeg begyndt at få noget ubehag i underlivet. Det gør ikke ondt. Men jeg kan bare mærke at det er lidt ubehageligt nå jeg gå og nå jeg skal rejse mig fra en stol eller vende mig i sengen.. Det kunne godt minde lidt om det ubehag man har nå man har sin menstruation. Jeg er i 28 uge, men jeg ved ikke om dette er normalt, om der er grund til at kontakte læge eller jordemoder ? Har nogle af Jer været ude for det samme ? Hilsen Gitte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Stine-vb

Hej Desirefinck, sødt navn:) Nå, men jeg vil sige jeg har det samme nogen gange især om aften. Da jeg var i uge 17 eller 18 troede jeg faktisk at der var noget galt, havde sindssygt ondt en nat, og kunne hverken ligge stå eller noget helst. Tog ud til svangre afd på OUH og fik bekæftiget at det var mine ledbånd i min livmoder der gav sig så meget. Er nu i uge 27 og kan godt mærke, at der sker meget derinde nu.Har oplevet plukveer og det var sku ikke rart:( Men hvis jeg var dig ville jeg også kontakte enten din jordmoder eller egen læge, bedre at vide besked at alt derinde er ok :D

Anmeld

13. august 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Så længe det er ubehag som fx mens plejer der ikke at være noget galt. Men hvis du føler dig usikker på nogen måde, så bliv tjekket. Ingen vil synes du er pylret eller noget. Det er bedre at få ro i sjælen straks, end at gå og blive anspændt. Og kommer man først i tvivl om alt er ok, kan man også nemt 'køre en stemning op' for sig selv og blive endnu mere nervøs og pludselig kan man føle alt ubehag, må have noget med graviditeten at gøre. Hvis bare du vidste hvor mange jeg troede jeg var på vej mod svangerskabsforgiftning, fordi jeg pludselig døjede meget med væske, og blev meget svimmel og utilpas (kastede op de første 6mdr).. Jeg var ovebevist om at det var svangerskabsforgifting, og ikke var fordi jeg var træt og udmattet. ha ha ha

Anmeld

13. august 2010

desirefinck-vb

Det kunne godt lyde som om det måske kunne være ledbåndene der var ved at give sig.. Jeg skal til jordemoder på mandag og der må jeg lige snakke med hende omkring det. I dag er det dog ikke så slemt som det var i går så er lidt mere rolig i dag.. Nogle gange tænker jeg også om det kan være fordi jeg laver for meget.. jeg ville jo gerne kunne klare det samme som før jeg blev gravid, men det ved jeg godt at jeg ikke kan.. Var ude og lave lidt havearbejde i går og det var der at ubehaget i underlivet to til.. så det kunne jo godt være noget overbelastning eller sådan noget. Men anden ting jeg også lider lidt af og det har jeg gjort i godt to måneder nu.. og det er at mine finger sover hele tiden. Så jeg nogle gange ikke engang kan holde på en hårbørste. Det er også ret ubehageligt. jeg vågner tit om natten med smerter i fingrene på grund af at fingrene sover. Mange tak for jeres svar :)

Anmeld

13. august 2010

Polyp-vb

fosteret kan jo trykke på nogle nerver, så få lige tjekket de sovende fingre når du alligevel er hos jordemoderen

Anmeld

14. august 2010

Frede-vb

Det er ligamentsmerter - ondt i de dersens tråde, der holder hele underlivet. De strækker sig og bliver lange, og det bedste imod dette er knibeøvelser, så du får trænet de muskler, der kan aflaste trådene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.