Søge nyt job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.300 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Titte-vb

I vores kommune er man igang med den helt store omlægning af dagtilbuds området. Det betyder at man lægger institutioner sammen, ansætter Daglige pædagogiske ledere som skal referere til en institutionsleder. Vi er to bhv der bliver lagt sammen, fysisk ligger vi med 100 m imellem hinanden, så det er jo tæt på! Vores tidligere souschef fik den ene stilling som Daglig pædagogisk leder (DPL), og den anden blev ikke besat. Min leder fik den overordnede inst leder stilling for de to sammenlagte inst., så hun nu er institutionsleder. Kommunen har så valgt, at andre pædagoger ansat i faste stillinger kan søge om de 6 dpl der er ubesatte. Jeg har besluttet mig for at gøre det, og vil søge i den inst jeg er nu. Dels fordi jeg synes det kunne være skide spændende, dels fordi jeg jo sidste år fik ødelagt mit knæ ved en operation. Jeg har hver dag smerter i knæet, og ved, at jeg ikke kan blive ved i mange år som pædagog på gulvet. Så nu skal det være. Jeg har talt med min souschef om det, og hun vil gerne arbejde sammen med mig på ledelses niveau. Har også kort nævnt det for min inst leder, at vi lige skal nå at snakke sammen efter juleferien, idet der er ansøgningsfrist d. 4 januar. Man vil som dpl ikke have primærbørn, men skal være den der kan gå ind i ydertimerne, så man stadig har kontakten med børnene......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Titte-vb

Så har jeg sendt min ansøgning afsted, har lavet en hammer god ansøgning, må så håbe den falder i deres smag og at jeg bliver kaldt til samtale.... Vælger dog at søge to forskellige steder, det ene sted der hvor jeg er nu og det andet sted i mit eget lille lokalsamfund.... kan ligeså godt springe ud på dybt vand når jeg springer :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

2. januar 2012

Jeamie-vb

Spændende. Du skal kun sove 2 gange mere, så lykkedes det måske smile. Held og lykke smile

Anmeld

3. januar 2012

als-vb

spændende :)

Anmeld

4. januar 2012

Signe1704-vb

Vi krydser fingre....

Anmeld

4. januar 2012

Titte-vb

Ansøgningsfristen er jo d. 5 januar, og først i næste uge forventer jeg at høre om jeg skal til samtale. Min leder sagde dog igår, at hun helst ikke vil have at jeg rejser fra huset, for hun synes vi har et godt samarbejde..... Dejligt at høre, men nu må vi se!

Anmeld

4. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Krydser fingre for dig!! ;)

Anmeld

11. januar 2012

Titte-vb

Wuhuuuuu! Er blevet kaldt til samtale mandag morgen.......... Vi er tre fra min inst der har søgt en daglig pædagogisk leder stilling, den ene har søgt i en anden inst, jeg har søgt i min og en anden, og den tredje har kun søgt i min inst. Den sidste er ikke kaldt til samtale, det kan jeg godt mærke er lidt underligt for mig, men sådan er spillereglerne jo. Er bare glad for at jeg når med i feltet af dem der skal til samtale, så har jeg sku da gjort noget godt!! Håber så bare ikke at jeg skal gå for mange dage før jeg ved om jeg får det ene eller andet job jeg har søgt. Jeg vil på den ene side helst være hvor jeg er, for jeg elsker jo mit job med de socialt udsatte familier, men på den anden side, så ville det jo også være spændende med et helt nyt sted, hvor der skal startes fra bunden af med et samarbejde, med mennesker jeg ikke kender.... :silly:

Anmeld

17. januar 2012

Titte-vb

Så kan jeg kalde mig selv for Daglig pædagogisk leder. Er idag blevet tilbudt en stilling i en institution, som jeg ikke selv havde søgt, men som har samme målgruppe som den jeg er i nu... Ved endnu ikke hvornår jeg skal starte, men højest sandsynligt om 2 uger.... ;)

Anmeld

17. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Hey Titte.....super godt gået og stort tillykke med det nye job.......håber det lige er det du har drømt om og at det kommer til at gå dig godt i din nye stilling cheerful

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.