Går I op i mode?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg har slet ikke noget tøj fra H&M, og tror faktisk aldrig jeg har købt noget derfra - ungerne har lidt, og det har som været udmærket.... Jeg går meget op i mode, jeg ved hvad der er in og kender altid den seneste trend og ELSKER modeopvisninger, catwalks og design. Men, jeg går ikke i moderigtigt tøj! For det første er jeg for fed og for det andet er jeg for lav, men jeg ved hvad der er hot or not! :laugh: Jeg har tøj, sko og tasker der er svine syrt, men det er mine jeans, de flade pumps og min røde slidte taske der sidder som klistret på! Skal jeg noget 'vigtigt' så klæder jeg mig der efter, men til hverdag tager jeg bare tøjet på i den rækkefølge det springer ud af skabet og blander billigt med dyrt, eller billigt med billigt, eller dyrt med genbrug osv.... Men jeg ved GODT hvad mode er, og tæsker jævnligt rundt og tjekker de seneste trends på nettet. *Iøvrigt hader jeg at shoppe og 80% af min garderobe har min kæreste købt til mig. Jeg shopper KUN sko og tasker! Det er også min kæreste der køber tøj til ungerne. Jeg køber kun fra nettet til dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg køber tøj til mig selv i only, vero moda og HM, mest only... Jeg køber det tøj jeg synes er pænt og som sidder godt på lige præcis mig....jeg er fuldstændig ligeglad med om andre synes det er pænt eller ej, bare jeg føler mig godt tilpas i det.

Anmeld

12. august 2010

Spunk-vb

Nej, det interesserer mig ikke en døjt. Jeg synes faktisk at det meste haute couture er grimt, men nu er de jo heldigvis ikke sådan noget almindelige mennesker går i. Men jeg gider ikke at se modeshows. Jeg køber det jeg kan lide, og det er både h&m og lidt dyrere tøj. Tøj fra supermarkeder er en sjældenhed. Efter at jeg har fået spunken og desværre også lidt mere på sidebenene har jeg skiftet det meste af min garderobe ud. Meget af det 'nye' tøj er købt hos Røde Kors hvor jeg selv synes at jeg har gjort nogle kup. Det er kun tøj til spunken der købes på nettet, da jeg vil være sikker på at tøjet sidder ordentligt, og det synes jeg er meget svært at vide om det vil, kun udfra størrelsen.

Anmeld

12. august 2010

Trunte K-vb

Jeg går ikke det mindste op i mode, jeg er sådan én, der kan gå på Strøget og tænke 'det er da sjovt som alle pludselig er blevet vilde med lilla, det var der da ingen der kunne lide sidste år' :laugh: Men man bliver jo påvirket alligevel, der er mange ting jeg gik med i 90'erne, der ikke har en chance hos mig idag.

Anmeld

12. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg går ikke op i mode som sådan, men lader mig selvfølgelig påvirke lige så stille af det, når 'alle' pludselig går i en bestemt type tøj. Jeg er aldrig i tvivl om, hvad der er top-trendy lige nu - jeg skal bare se på tre-fire af mine kvindelige kolleger, så ved jeg det. Jeg er både nærig og ikke nærig med tøj til mig selv - ville aldrig give over 400 kroner for en kjole (går stort set altid i kjole) eller over 300 for et par bukser - men jeg er skidegod til at finde ekstremt gode tilbud, så jeg køber TIT nyt tøj. Jeg udser mig et par ting først på sæsonen og står så først i køen, når der er udsalg - og jeg synes tit, der kun går et par måneder, før jeg kan købe 'yndlingstingene' til halv pris. Og så køber jeg glad og gerne basis-ting i Kvickly og Føtex - også sko, ofte sat ned til en 50´er. Mine vinterstøvler fra sidste år er, i følge de trendy kolleger, TOPFEDE - og de kostede 250 kr. i Kvickly. Mine børn er et kapitel for sig, når det gælder tøj, men det er en længere historie, der bl.a. handler om, at den 13-årige søn kun vil gå i Kansas arbejdsbukser :huh: og Columbia sko p.t. - men når jeg har indflydelse/da jeg HAVDE indflydelse, var det oftest HM tøj og lignende. Der sniger sig også jævnligt basis-ting fra Kvickly og Føtex ind i drengenes garderobe.

Anmeld

12. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

I øvrigt læste jeg for nogle år siden en artikel om teenagere og mode, der bekræftede, hvad jeg selv har registreret både hos min egen datter og hos mine elever: Pigerne er gode til at mikse - de køber et par sindssygt dyre mærkevarebukser og kombinerer det med en billig top fra HM og nogle fede accesories, og så ser de totalt 'blærede' ud. Drengene hører, at dét eller dét mærke bare er det sejeste i verden, og så vil de KUN bruge det - fra top til tå. De er ikke så kreative eller sikre i forhold til at matche og mixe på kryds og tværs - og dermed er deres tøj tit langt dyrere. Til gengæld bruger de så de samme 2-3 sæt tøj i et år, hvis de ikke vokser ud af det. Nogle drenge har den samme mærke-sweatshirt på hver dag, sommer og vinter, 7., 8. og 9. klasse....

Anmeld

12. august 2010

Spunk-vb

Med sko er jeg ikke nærig. Har prøvet adskillige par fra Bilka og lignede som gnavede, så de er bandlyst. Køber oftest Vagabond, Ecco og Gabor, og som regel skal de slet ikke gås til.

Anmeld

12. august 2010

Gonøf-vb

Går overhovedet ikke op i mode, og er utrolig glad for at have et arbejde hvor vi går i uniform..

Anmeld

15. august 2010

Soap-vb

Webbie : Du svarede aldrig på : Jeg ka ikk se hvad det har med at gøre at være for fin hvis man som feks jeg ikke bryder sig om at handle i hm ? ?

Anmeld

15. august 2010

Frede-vb

LYP skrev:
bare fordi en vis herre på 97 er stokkonservativ på den front - mændene må jo gerne have bekvemme sko på - og jeg mener godt jeg kan være mine sko bekendt i forhold til resten af outfittet.
Sikkert et helt forkert gæt... men arbejder du hos Mærsk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.