Er det ikke tidligt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Både min mand og jeg var kun 4 mdr da vi fik vores første tænder, så forventede også at Alma var tidligt på den - det var hun ikke. Hun fik de to nederste ca 7 mdr, og 4 i overmunden som 9mdr (de kom alle 4 inden for 2 dage!) Nøj, hvor blev der gumlet og knaset tænder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Frunett-vb

Min den ældste fik 4 tænder dagen før han blev fire mdr. Den yngster var 7-8 mdr før han fik tænder

Anmeld

11. august 2010

Caidas-vb

Luise fik sine 2 første tænder før jul, så hun var 4½ mdr. Freja fik først sine da hun var knapt ½ år.

Anmeld

11. august 2010

solstråler-vb

Cornelius fik sine 2 første tænder med få dages mellemrum da han var ca 7 mdr. Men han startede med at bide i alt og savle i 'litervis' fra han var 4 mdr, så de var længe ventet ;-) Men pøj-pøj med de små tænder især hvis du stadig ammer :unsure:

Anmeld

12. august 2010

Heidi Nielsen-vb

cornelius´mor skrev:
Men pøj-pøj med de små tænder især hvis du stadig ammer :unsure:
Det gør jeg ikke :)

Anmeld

12. august 2010

Det er stadig mig-vb

Mine fik også de to første små undertænder i 4 mdrs alderen, en enkelt af ungerne fik først i 5-6 mdrs alderen, men han skifter også sent tænder kan jeg se. Han fylder 8 i næste måned og har kun fået de to nederste nye tænder - det samme gælder for hans lillebror, men han er jo og 18 mdr yngre :) - de er næsten også lige høje og vejer det samme :huh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.