Jordemoder ... er sku blevet noget nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Lotte1981-vb

Puha... var ved jordemoder igår og hun var noget bekrymret over jeg var blvet så stor, siden hun så mig sidst (Lige gået ind i 27)... og rigtig nok, hun målte min SF-mål til at være 32cm og hun fik sørget for at jeg skulle have en ny skanning i morgen onsdag, da hun ikke kunne mæsrke hvor stor vores dreng var. Hun var bange for 3 ting: svangerskabsforgiftning, sukkersyge og for meget fostervand... de 2 første viste prøven negativ... så umiddelbart lader det til at der er for meget forstervand.... har nogle været i lignede situation? ... er mega bange for ved ikke hvilken konsekvens det skulle have (Er helt vildt uvidende, da det er min 1. graviditet - og alt hvad man læser er skrækhistorier.) Håber der er nogle der ved noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Spunk-vb

Hej Lotte. Jeg ved desværre ikke noget om for meget fostervand, men jeg kan godt huske hvor nemt man blev nervøs over ting under graviditeten. Bare husk, at hvis det var noget meget presserende som kunne være farligt for barnet, så ville du ikke være blevet sendt hjem. Og husk så at få spurgt i morgen hvilken betydning det har for barnet - det er så ærgerligt at sidde med ubesvarede spørgsmål og lang tid til næste jordemoderaftale. Velkommen til for øvrigt :)

Anmeld

10. august 2010

lib1982-vb

Har aldrig hørt om det før, nærmest tværtimod, altid fået a vide, at det er godt, at der er meget fostervand.... men prøvede så at google det og kan godt se, at det KAN være et 'problem'! Kan som Spunk siger godt huske hvor bekymret man nemt kunne blive over meget lidt når man er gravid - for medmindre man selv er jordemoder eller læge er man sgu godt nok på udebane ;) Synes du skal ringe til din jordemoder og få svar på hvilke konsekvenser hun mener det KAN have - alternativt, så ring til din egen læge og få svar, så du ikke skal sidde til i morgen og bekymre dig og 'hvad nu hvis'... held & lykke med det - OG velkommen til :flag:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.