Neeeeeeeejjjj!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Kirle-vb

Er seriøst ved at blive helt bims i låget!!! Nu er jeg igen fået småfeber(37,5gr), synsforstyrrelser(små hvide pletter svømmer rundt i bedste sædcelleimitation), og er svimmel(dingler rundt)!!! Det var mandag morgen jeg tog den sidste antibiotika-pille efter 14dgs kur mod streptokokinfektion! Og nu er det (måske-højst sandsynligt) tilbage!! jeg bliver skør! Vil ikke mere og vil bare være rask! Tillige de 'gamle' symptomer så har jeg nu også ondt i min hud, altså der hvor trussekanten, bh sidder så gør det ONDT(men har mens så måske det hænger sammen med det... hmmm :huh: ) men der er intet at se eller jo idag fik jeg lidt blærer (mikro og to) på maven, men har jo også tabt mig meget den sidste tid så måske mit bindevæv bare har det lidt svært og så nyser jeg en smule, intet alvorligt. Er bare så mystificeret. Havde det lige ok og nu er det bare øv igen. Ja undskyld ville ikke noget andet end at sige at jeg er seriøst træt af det her og SÅ tæt på at give op og er bare sur og hvis ikke jeg havde jordens gladeste dreng løbende rundt så ville jeg nok bare sætte mig ned og tude som den tøs jeg egentlig er her efter snart 2,5-3mdrs sygdom. :( :( Nå men der er ikke andet for end at gå til lægen IGEN mandag morgen og så skal jeg til neurolog i slutningen af august og allergi prognostiker i start oktober. Suk. Føler mig gammel og meget syg! :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Soap-vb

ØV hvor jeg føler med dig, det er godt nok noget af en omgang du går igennem :S Rigtig god bedring herfra :)

Anmeld

7. august 2010

Laurie-vb

God bedring... og kram herfra

Anmeld

7. august 2010

Kirle-vb

Hm har lige googlet løs og måske de dårlige levertal (efter en infektion) og huden hænger sammen?? Hmmm nogen der ved noget om det?? FOr nu kan kæresten ikke længere røre mig i den ene side men der er intet at se?! *suk*

Anmeld

7. august 2010

Kirle-vb

Og tak - ja synes også selv jeg er urimeligt hårdt ramt. :(

Anmeld

7. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Hvor er det bare synd for dig Kirle - og træls... Du er da ved at have taget din ration at dårligdomme for de næste 2 liv :( Rigtig god bedring til dig...

Anmeld

8. august 2010

Det er stadig mig-vb

Kirle skrev:
Hm har lige googlet løs og måske de dårlige levertal (efter en infektion) og huden hænger sammen?? Hmmm nogen der ved noget om det?? FOr nu kan kæresten ikke længere røre mig i den ene side men der er intet at se?! *suk*
Hmmm, kunne lyde som helvedes ild. Men det finder du hurtigt ud om det er/har været, for så får Tjalfe skoldkopper inden for den næste måned :laugh: Trist du skranter sådan, så også kram herfra!

Anmeld

8. august 2010

Kirle-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Kirle skrev:
Hmmm, kunne lyde som helvedes ild. Men det finder du hurtigt ud om det er/har været, for så får Tjalfe skoldkopper inden for den næste måned :laugh: Trist du skranter sådan, så også kram herfra!
Helvedes ild??? Lyder ikke godt!! :( øøøhhhh... har lige googlet det og fundet det her link: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/herpeszoster.htm og det med halvsidet og i halvcirkler passer jo meget godt. Har lidt blærer på maven... Og har haft smerter i en 2-3dage før der kom blærer... Men mine blærer er allerede ved at tørre ud og det er efter 1 dag... Og jo det brænder... Åh gud lad det være den omgang for kan ikke klare 2-3mdr. mere sygdom som de skriver det er i wcs! :( Men Tjalfe må godt for min skyld få skoldkopper nu men han må gerne vente til jeg er over de værste smerter hvis man på nogen måde kan indfluere det! Synes lidt jeg fortjener det efter de sidste par måneder. Og tak Helene for et bedre bud end jeg kunne finde! :)

Anmeld

8. august 2010

Det er stadig mig-vb

Jo tidligere de får skoldkopper, jo bedre!! Den gang jeg studerede var der også mange der havde børn, og når så en af ungerne fik skoldkopper, så tog vi en slikkepind og kørte lidt rundt på skoldkoppen, og gav den til alle de andre unger, så alle kunne få skoldkopper på samme tid - og det var overstået :laugh: De bliver sjældent syge af skoldkopper, de får udbrud men er ellers friske, og det er såmænd hurtigt overstået. Så det er en af de milde sygdomme... Helvedesild er værre, for det gør ondt!

Anmeld

10. august 2010

Kirle-vb

ja jo tidligere jo bedre er også hvad jeg har hørt :) Vi havde faktisk skoldkopper i omgangskredsen i foråret men det passede så dårligt med min aflevering så vi sprang over men næste gang så hopper vi også på skoldkoppevognen ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.