Er seriøst ved at blive helt bims i låget!!!
Nu er jeg igen fået småfeber(37,5gr), synsforstyrrelser(små hvide pletter svømmer rundt i bedste sædcelleimitation), og er svimmel(dingler rundt)!!! Det var mandag morgen jeg tog den sidste antibiotika-pille efter 14dgs kur mod streptokokinfektion! Og nu er det (måske-højst sandsynligt) tilbage!! jeg bliver skør! Vil ikke mere og vil bare være rask!
Tillige de 'gamle' symptomer så har jeg nu også ondt i min hud, altså der hvor trussekanten, bh sidder så gør det ONDT(men har mens så måske det hænger sammen med det... hmmm :huh: ) men der er intet at se eller jo idag fik jeg lidt blærer (mikro og to) på maven, men har jo også tabt mig meget den sidste tid så måske mit bindevæv bare har det lidt svært og så nyser jeg en smule, intet alvorligt. Er bare så mystificeret. Havde det lige ok og nu er det bare øv igen.
Ja undskyld ville ikke noget andet end at sige at jeg er seriøst træt af det her og SÅ tæt på at give op og er bare sur og hvis ikke jeg havde jordens gladeste dreng løbende rundt så ville jeg nok bare sætte mig ned og tude som den tøs jeg egentlig er her efter snart 2,5-3mdrs sygdom.
:( :(
Nå men der er ikke andet for end at gå til lægen IGEN mandag morgen og så skal jeg til neurolog i slutningen af august og allergi prognostiker i start oktober. Suk. Føler mig gammel og meget syg! :(
Anmeld