Jeg kan løbe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

als-vb

ja, jeg prøver ogaå at løbe, er bare ikke så go endnu. er 'født' med dårlig ryg og har været kørt ned så har også dårlige knæ. men op på hesten og kom igang....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

kongster-vb

HeleneK Mor til 6 skrev: Jeg hygger mig egentlig med det, og synes det er en spændende udfordring (pånær når jeg om aftenen går i panik af bar sukkertrang)!! ;) Jeg drikker lakridsthe om aftenen og det hjælper gevaldigt på sukkertrangen. Jeg drikker det uden sukker, men det smager af slik, så jeg kan godt snyde mig selv til ikke at spise sukker :-)

Anmeld

2. august 2010

Johannamor-vb

En af de ting, jeg har fået ud af at gå til diætist (og tabe 13 kg indtil videre) er at huske mellemmåltiderne. Om aftnen spiser jeg et stykke knækbrød (af den fiberrige slags) med mager ost og lidt marmelade. Det forhindrer mig i at kaste mig over fx den store pose chokolader, min fætter på gennemrejse fra Schweiz havde med til os. Eller den rest kage, der er tilbage fra børnefødselsdagen i går. Eller alt det andet, man kunne have lyst til, og som hører til i den usunde ende.

Anmeld

2. august 2010

als-vb

hvorfor er det egentlig at alt det usunde er det der smager bedst??? eller er mest spændende??? (kan selvfølgelig godt lide mange sunde ting, men de usunde er bare mere spændende.......)

Anmeld

2. august 2010

kongster-vb

Jamen jeg synes faktisk ikke det smager bedst, når jeg har vænnet mig til at spise sundt. Jeg har slet ikke lyst til sukker og chokolade nu og tanken om en burger eller en gang fritter ligger mig fjernt. Jeg tror det er et spørgsmål om at vænne sig af med sukker-kick, så bliver det nemmere

Anmeld

4. august 2010

lib1982-vb

Hvor er det fedt Bibi - lidt har jo også ret, og bedre at starte stille og rolig, end at gå helt i selvsving og så ikke komme afsted, fordi man har ondt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.