Panikangst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Lige i øjeblikket går det faktisk helt fint, men i perioder får jeg panikangst-anfald - med alt hvad dertil hører :woohoo: Kom til at tænke på, at når jeg får de anfald, så STINKER jeg af 'død gnu' bagefter - slet ikke noget der minder om alm. svedlugt. ...også selvom jeg nærmest lige er stået ud af badet.. Har man sådan en slags panikangst-duft man udskiller - nærmest ligesom stinkdyr :dry: Nogen der ved det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

mariamiss6-vb

MAMMARAZZI skrev:
Lige i øjeblikket går det faktisk helt fint, men i perioder får jeg panikangst-anfald - med alt hvad dertil hører :woohoo: Kom til at tænke på, at når jeg får de anfald, så STINKER jeg af 'død gnu' bagefter - slet ikke noget der minder om alm. svedlugt. ...også selvom jeg nærmest lige er stået ud af badet.. Har man sådan en slags panikangst-duft man udskiller - nærmest ligesom stinkdyr :dry: Nogen der ved det???
Hejsa, jeg er da ked af at høre du kan have det sådan, jeg er stensikker på at du må have det forfærdeligt når det sker... Og nu til fisens ejermand (aaaahahahaha ;) ) Det ER ikke for sjov, når man siger at dyr kan lugte angst, og at man derfor skal forsøge at forholde sig i ro, ferm for at vise sin angst. ;) Så altså, ja, jeg er sikker på du har fat i noget der. Ikke at jeg har forstand på det, men dyr kan lugte sig til rigtig mange tilstande, både fysisk og psykisk, hos både deres artsfæller, og hos mennesker. Du har så bare en meget kraftig aroma når du er bange (og panikangst er jo en slags bange)

Anmeld

29. juli 2010

Det er stadig mig-vb

Tjaaaa, måske angstens sved er mere koncentereret :) Jeg ved ikke noget om det, og har heller aldrig hørt om det før, og jeg har været til MANGE kurser/foredrag i psykiatri bla med panikangst som hovedtema.... Men der må jo være noget om det, hvis du ligefrem selv kan lugte/fornemme det.... :)

Anmeld

29. juli 2010

lib1982-vb

Uden at vide det med sikkerhed, tænker jeg det handler om, at når man er angst, kører adrenalinen rundt i kroppen, så ALT er i højeste beredskab - når angsten så er ovre, eller i hvert fald nedadgående, er det kroppens måde at 'køle' systemet ned på igen, altså ved at svede og evt. udskille diverse 'overskudsstoffer'... Gir det mening? Håber du får det hjælp du har brug for ift. din angst!

Anmeld

29. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Tak for søde svar :cheer: Synes det gir mening det hele :dry:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.