Hvor meget kaffe drikker I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

BAJM-vb

Jeg har perioder hvor jeg springer på kaffe holdet og helst med fløde og sukker. Elsker det. Men hvis jeg drikker det efter kl. 12 har jeg svœrt ved at falde i søvn om aftenen og hvis jeg drikker mere end to kopper i løbet af dagen syntes jeg at jeg ryster inden i. Så nu er jeg igen holdt op og er vendt tilbage til et stor krus grøn te med rismœlk og agave sirup - mums (te skal helt klart drikkes i STORE krus).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Elverpigen-vb

Jeg drikker heller ikke meget kaffe, kun en enkelt latte i ny og næ. Giv mig hellere en stor kop te, uden sukker og mælk. :te:

Anmeld

27. juli 2010

als-vb

Er ikke gammel nog til kaffe ;O) eej HADER smagen af kaffe, alt der er kaffe i røre jeg ikke om det er chokolade, mousse, is ol. røre det ikke. adr! Har så tilgængæld en milliard andre dårlige vaner at slås med så behøver ikke flere. Stoppede med at ryge for 5 år siden hvilket har givet 10-15 kilo ekstra på sidebene, da smøgen røg ud røg alt andet junk ind...træls... :( Så nu mangler jeg bare den samme motivation for at stoppe med at stoppe mig som da jeg stoppede med at ryge (stoppede midt i en smøg)

Anmeld

27. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Har drukket meget kaffe engang, men er kommet lidt fra det :laugh: Kunne sagtens hælde 5 - 6 kopper ned i løbet af en dag. Tror det er en uge siden, jeg sidst fik en kop kaffe :dry: ...og altid med sukker og mælk... Til gengæld er jeg et svin med cola :blush: så det går vist lige op...

Anmeld

27. juli 2010

Signe1704-vb

MAMMARAZZI skrev:
Har drukket meget kaffe engang, men er kommet lidt fra det :laugh: Kunne sagtens hælde 5 - 6 kopper ned i løbet af en dag. Tror det er en uge siden, jeg sidst fik en kop kaffe :dry: ...og altid med sukker og mælk... Til gengæld er jeg et svin med cola :blush: så det går vist lige op...
Åhh jeg ÆÆÆÆLSKER også Cola :blush:

Anmeld

28. juli 2010

lib1982-vb

Kommer MEGET an på om jeg er på arbejde eller hjemme - drikker mest kaffe på arbejde når jeg har dagvagt, ender vel på 3-5 kopper i løbet af dagen... hjemme vil jeg hellere have latté, og nogen dage rører jeg overhovedet ikke kaffemaskinen - SKAL ikke have det, men skal det være, SKAL der mælk i (undtagen hvis jeg er på besøg hos min kærestes Bedste - hun har kun fløde eller sødmælk og det kan jeg bare ikke ha :X )

Anmeld

28. juli 2010

Møe-vb

Sådan til hverdag... man 3 kopper om ugen... Og i ferien - måake en kop om dagen. Men her med jeg er gravid - forekommer det mid altså svære at drikke (kvalmen bagefter er næsten uudholdelig).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.