Tvillingeklapvogn eller søskende sæde/ståbræt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.610 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2009

Sara.

Vi er i den dejlige situation at vente endnu et barn ca. sidst marts / start april 2010. Vores store pige vil til den tid være 2 år og 5-6 mdr.....

Mit spørgsmål er om der er andre med børn med samme alder og hvad i har valgt som transport / sovemiddel, og hvorfor?

Vi har i forvejenen 1 klapvogn og 1 barnevogn.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

karinaliva

Overvej seriøst en Phil and Teds klapvogn med søskendesæde til, den vogn er bare  såå genial altså

Den fylder som en, men kan ha' to unger ombord

Karina.

Anmeld

8. september 2009

Sara.

karinaliva skriver:

Overvej seriøst en Phil and Teds klapvogn med søskendesæde til, den vogn er bare  såå genial altså

Den fylder som en, men kan ha' to unger ombord

Karina.

Har godt set den tøffe rundt i byen.... Ja det vildt smart den ikke fylder mere.... det lige før jeg bare skal skrive til dig hvis jeg har spørgsmål

Anmeld

8. september 2009

karinaliva

Ja, det er lige før
Har også en del erfaring i branchen, udover at være mor til 2 små unger

Håber I finder ud af noget, men prøv det i en butik når den lille ny er kommet til verden. Så vil du opdage hvor let og nemt det er med den vogn

Jeg har bare et ståbræt til min store pige og det er fint nok, for hun er næsten 4 år. Men vi bor bare langt fra byen og så langt kan hun ikke gå når vi skal handle ind og lign.

Anmeld

8. september 2009

cille22

lærkes_mor skriver:

Vi er i den dejlige situation at vente endnu et barn ca. sidst marts / start april 2010. Vores store pige vil til den tid være 2 år og 5-6 mdr.....

Mit spørgsmål er om der er andre med børn med samme alder og hvad i har valgt som transport / sovemiddel, og hvorfor?

Vi har i forvejenen 1 klapvogn og 1 barnevogn.......

Vi har alle tre dele.

Da vores stor blev storebror var han lige knap 2år og derfor syntes jeg det ville være for hårdt hvis han skulle gå alt for langt (har ingen bil)
der havde vi købt en søskende klapvogn fra Quinny den har vi bare været super glade for. en gang i mellem brugte vi søskende sæde, men ikke så tit det.

Nu hvor den midderste så skulle være store søster hun var 2år og 4mdr købte vi et stå bræt til vores nye emmaljunga og det bruger vi flittigt og vi har også stadig stor glæde af vores klapvogn, der kan den ene sæde lægges helt ned så bebs kan sove og så er der et sæde hvor storesøster kan hygge og tage en slapper hvis hun bliver for træt.

vi har ikke fortrudt vores køb, ville ikke selv have brugt penge på søskendesæde, men vi fik det brugt og har da være glade for det.

ilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.