Gode råd til valg af barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Kender ikke til Basson barnevogn, men har en klapvogn af samme mærke og den er vi super glade for.... Den vejer ingenting, er nem at klappe sammen og lige så nem at komme omkring med......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

lib1982-vb

Var i Bilka igår med en gravid veninde, er blevte VILDT forelsket i deres kombivogn, den stod til 18 eller 1900 - det er bare fiks (syns jeg), styret kan vendes, der er forlæder så barnet er 'lukket' helt inde lisom en barnevogn, varekurven er ok størrelse, der er liftagtigt dims med osv.... Så altså, der er BÅDE barnevogn OG klapvogn til 1900,- ;) Er vild med den - kæresten er dog ikke enig i, at vi er nødt til at få en barn mere, så jeg kan købe dén vogn :blink:

Anmeld

5. august 2010

FørsteGang-vb

lib1982 skrev:
Var i Bilka igår med en gravid veninde, er blevte VILDT forelsket i deres kombivogn, den stod til 18 eller 1900 - det er bare fiks (syns jeg), styret kan vendes, der er forlæder så barnet er 'lukket' helt inde lisom en barnevogn, varekurven er ok størrelse, der er liftagtigt dims med osv.... Så altså, der er BÅDE barnevogn OG klapvogn til 1900,- ;) Er vild med den - kæresten er dog ikke enig i, at vi er nødt til at få en barn mere, så jeg kan købe dén vogn :blink:
Hvor er din kæreste bare kedelig :P Lige præcis den kombi vogn du nævner er den vi går og tænker på at købe. Nu har du jo set den. Er den helt lukket i 'taget' når den bruges som barnevogn? Har desværre ikke selv mulighed for at kigge på den da jeg jo er bosiddende i Sverige.

Anmeld

8. august 2010

lib1982-vb

FørsteGang skrev:
lib1982 skrev:
Hvor er din kæreste bare kedelig :P Lige præcis den kombi vogn du nævner er den vi går og tænker på at købe. Nu har du jo set den. Er den helt lukket i 'taget' når den bruges som barnevogn? Har desværre ikke selv mulighed for at kigge på den da jeg jo er bosiddende i Sverige.
Ja den er, og er i det hele taget rigtig godt lukket til, der er kørepose (ved ikke om den følger med, men tror det) OG for'læder', så den blir præcis lige så lukket som en barnevogn, er bare i 'blødere' materiale... kan slet ikke komme på noget negativt at sige om den, syns bare den var SÅ fin og praktisk og så til den pris!! Vi købte den billigste tvillingklapvogn vi kunne finde og kom a med 2500,- :blink: (bare lige til sammenligning) :dry:

Anmeld

9. august 2010

FørsteGang-vb

Lyder helt fantastisk :) Tror nu også det bliver den når det kommer til stykket. (Passer også i prisen med det mormoren og morfaren vil give til den lille ;) ) Tusind tak for hjælpen lib1982 :)

Anmeld

9. august 2010

NikiFin-vb

6000 til barnevogn :ohmy: De er nok til det hele baby udstyr der kan købes i blå avis ;) Ellers jeg selv godt kan lide Emmaljunga og Odder. Er det fordi du allerede har en klapvogn du ikke vil have den kombineret? Jeg selv har kun brugt klapvogne til mine 3 børn. Prøvede en barnevogn med det første barn men den gad han ikke. Så prøv jeg aldrig igen. Klapvogn og kørepose og alt var i orden :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.