Så er vi også hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. september 2009

holbøll

Efter en fantastisk tur til Astrid Lindgrens Verden. Det kan virkelig anbefales. Drengene og moderen var helt opslugt. Selv Jan måtte indrømme det var godt. Specielt Pippi, Kathult og Karlson på taget var godt godt. Vi startede med at besøge Pippi og var der i 2 timer hvor der bare var teater og man måtte komme ind og se hendes hus og faderens sørøverskib.
Vi var også en tur forbi Brio legetøjs museum, hvor der var rigtig mange meter Brio togbane sat op, som børne kunne lege med. I kælderen havde de Julemandens værkssted og det var også et hit.
Så satte vi kursen mos Sjælland, hvor vi boede i min fasters sommerhus. Der var vi rundt og besøge venner og familie og en tur på experimentariet. Fantastisk sted for børn - og voksne. Vi var der også sidste år og Kristian har snakket rigtigt meget om det.
Desværre var der en bil som bakkede ind i vores, så nu skal vi have ny dør i. Vi var heldig ikke i bilen og manden meldte sig, så det err bare en forsikrings spørgsmål.
Der kommer lige nogle billeder senere, jeg har ret travlt med vasketøjet efter 10 dage uden vaskemaskine
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

Fines mor

holbøll skriver:

Efter en fantastisk tur til Astrid Lindgrens Verden. Det kan virkelig anbefales. Drengene og moderen var helt opslugt. Selv Jan måtte indrømme det var godt. Specielt Pippi, Kathult og Karlson på taget var godt godt. Vi startede med at besøge Pippi og var der i 2 timer hvor der bare var teater og man måtte komme ind og se hendes hus og faderens sørøverskib.
Vi var også en tur forbi Brio legetøjs museum, hvor der var rigtig mange meter Brio togbane sat op, som børne kunne lege med. I kælderen havde de Julemandens værkssted og det var også et hit.
Så satte vi kursen mos Sjælland, hvor vi boede i min fasters sommerhus. Der var vi rundt og besøge venner og familie og en tur på experimentariet. Fantastisk sted for børn - og voksne. Vi var der også sidste år og Kristian har snakket rigtigt meget om det.
Desværre var der en bil som bakkede ind i vores, så nu skal vi have ny dør i. Vi var heldig ikke i bilen og manden meldte sig, så det err bare en forsikrings spørgsmål.
Der kommer lige nogle billeder senere, jeg har ret travlt med vasketøjet efter 10 dage uden vaskemaskine
Knus

Det lyder da til i har haft en god tur til ALV. hvor boede i henne deroppe? Vi har nemlig også talt om, at besøge det sammen med pigerne. De er begge vilde med Pippi.

Anmeld

5. september 2009

tumle81

Det lyder da helt fantastisk...

Jeg har aldrig været der, men Victoria var der for et år siden med min bror og hans familie. Hun snakker stadig om det, og vil vist rigtig gerne derop igen. Det bliver dog ikke lige i år, da vi har lavet så mange andre ting :-)

Knus Kathrina

Anmeld

6. september 2009

holbøll

Vi boede i noget der hedder Oxgärden. Det ligger lige 5 - 7 min gang fra parken via en gangsti. Hytterne der er 40 kvm. De store i ALV med toilet er 16 kvm og jeg synes godt vi kunne bruge de ekstra kvm. Men ellers er der mange andre muligheder deroppe. Jeg har taget nogle brochurer med hjem så sig bare til. De har også Pippis hotel i Vimmerby. Også et flot sted, hvor man kan bo i pippis hus eller Emils værksted.
Og så er det jo så dejligt billigt at bo i Sverige for tiden. Vi spiste pastaretter med salat, brød og  drikkevarer til 204 dkr for os alle 4 inde i parken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.