Williams ønskeliste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

Willysmor-vb

Hej, Er helt lost, min søn bliver 2 år om 3 uger, og mangler desperat ønsker til hans ønskeliste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Signe1704-vb

Vores datters bedste gaver nogensinde har været en balancecykel og en hoppeko fra Krea. Jeg anbefaler alle at købe en balancecykel for det er helt vildt hvad den gør for balancen. Min nevø havde slet ingen balance og da han så havde kørt på min datters en lille uge lærte han at cykle på tohjulet lige efter. Jeg forventer at min datter også lærer det i år selvom hun kun lige er blevet 3 år. Det kan godt være at din søn er lige lille nok endnu til at køre på den, men om 3-6 måneder er han højst sandsynligt klar. Hoppekoen har vores datter godt nok også brugt mange timer på (det har vores søn på 11 år i øvrigt også :laugh: ).

Anmeld

5. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Kan desværre ikke hjælpe :( Kunne heller ikke finde på noget til min søns 1 års fødselsdag (er åbenbart for flittig til at købe selv). Det endte med, at der var nogle 'små' pakker til at pakke op - ved godt det lyder åndsvagt :silly: ...og så fik han penge til børneopsparingen i stedet for...

Anmeld

5. juli 2010

als-vb

uh tøsen bliver også to om en god måned... Men en ting hun allerede nu er super glad for er hendes wheely bug. Hun har bien og den får hele armen rundt i hus, udenfor har hun den klassiske scooter. Ved allerede hvad tøsen ønsker sig. Hun er ret glad for sin dukke og leger alt hvad man nu gør med sådan en, så hun ønsker sig pusleplads og badekar så den kan få hele turen. En lille gettoblaster til hendes cd'er, sengetøj, pude, overvejde balancecyklen, men vælger nok at vente til jul med den. bøger er også altid et hit. alt i mad og komfur ting

Anmeld

5. juli 2010

Johannamor-vb

Lego Duplo... Det er noget, man kan samle på og lege med i mange år. Lige nu er det nok med få klodser, men om et par år kan din dreng bygge de flotteste tårne - jo flere klodser jo bedre... Eller lege rollespil med dyrene i zoo (eller hvilke serier han nu har fået samlet sammen). Iøvrigt er det en fin ting til en ønskeseddel, fordi han kan få duploklodser af mange, uden at han får det samme...

Anmeld

5. juli 2010

Trunte K-vb

Vil også råbe LØBECYKEL!! Efter min mening burde alle to-årige få sådan en i gave :laugh: - det ER virkelig fantastisk hvad det gør for balancen og min erfaring er at de er helt klar når de fylder to. Vores knejt endte med at køre på to-hjulet uden støttehjul før han fyldte 3 år (og far slap således for at rende rundt med et kosteskaft). Pædagogerne i børnehaven siger også at de kan mærke forskel på før og efter de indførte løbecyklerne, før var det kun de helt store børn, der kørte på deres to-hjulede, nu er begrænsningen om benene har nået at blive lange nok :P

Anmeld

6. juli 2010

Soap-vb

En Bilibo En Twistbil (fået i 2 str) En lille trampolin Et Legetelt En sansegynge Et badebassin fyld med plast bolde Biler i passende materiale og str Det var hvad jeg lige kunne komme på :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.