Knopper efter brug af Nivea solspray

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

PhillipHobbs-vb

Here are the ingredients for one of nivea's sunsprays.. Do you know how dangerous some of these ingredients actually are? Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Alcohol Denat, C12-15 Alkyl Benzoate, Octyldodecanol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Distarch Phosphate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Cetyl Alcohol, Sodium, Phenylbenzimidazole Sulfonate, Cetearyl Alcohol, Myristyl Myristate, Sodium Starch, Octenylsuccinate, Ethylhexyl Triazone, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Titanium Dioxide, Glyceryl Stearate SE, Xanthan Gum, PEG-40 Castor Oil, Sodium Cetearyl Sulfate, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Trimethoxycaprylysilane, Limonene Linalool, Benzyl Benzoate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Eugenol, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone Citronellol, Coumarin, BHT, Parfum. This causes cancer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

mariamiss6-vb

Hmmm sig hun skal kigge sig i spejlet når hun får den på, og husk at sige aiiiiiii hvor ER du fiiiiin (á la en ægte baronesse) det har virket herhjemme... Måske har jeg dog kørt den lidt overkill, for min store dreng tuder inderligt hvis han ikke må få sin lyserøde elastik i pandehåret :S Til gengæld kunne jeg sortere vintertøjet lige nu, og få dem til at prøve det hele, hvis bare de må se sig selv i spejlet med det på ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.