Nyt badeværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2010

als-vb

Vi fik helt nyt køkken til 65000 så syntes godt nok 50000 er dyrt for et badeværelse....(vi er så også gør det selv mennesker)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

ma08-vb

Tusind tak for alle jeres råd :) Jeg er meget overrasket over den lave pris mange af jer skriver, jeg var sikker på at det ville komme til at koste os i omegnen af 100.000 kr.! Og ikke pga. forgyldte vandhaner og italiensk marmor überalles :silly: Men hold da op, måske bliver der også råd til nyt køkken! krimad skrev:
Hej Jeg arbejder indenfor VVS branche og kender en del til priser og rabatter.. Hent 3 tilbud fra forskellige vvs installetør... Et badeværelse koster onkring 10.000,00 kr incl moms.. Så har du lidt at gå efter.. Hvor i landet bor du?? det kunne være der var nogen jeg kunne anbefale..
Tak Krimad, jeg bor i omegnen af Køge (Østsjælland).

Anmeld

5. juli 2010

krimad-vb

Jeg arbejder i hovedstads området... du skal nog finde noge dernede omkring så du ikke skal betale for så meget kørsel.. Men husk på at de er alle sammen suldne så du skal bare presse dem.. held og lykke ;-)

Anmeld

5. juli 2010

ma08-vb

Det gør jeg, der er jo ingen grund til at betale overpris i disse tider ;)

Anmeld

8. juli 2010

Det er stadig mig-vb

Vi får nyt køkken og nyt badeværelse i løbet af Januar 2011. Fordi vi bor til leje, så koster det kun 230 kr om måneden oven i huslejen, så det er jeg rigtig godt tilfreds med :) Jeg havde ellers selv indhentet nogle tilbud og det ville blive omkring 130.000 kr for begge dele. Det er sindssygt dyrt at få lavet badeværelse, fordi man jo både skal have murer OG VVS mand på...og muligvis elektriker, alt efter om man også vil have en anden belysning. Her ville det koste over 70.000 kr alt inkl og vi har sådan en lille badeværelse på godt 3 x 3 meter. Og køkkenet rendte op i små 60.000 kr MED VVS og elektriker, maleren kostede så 9000 kr ved siden af :dry: Så jeg er rigtig glad for at ejendommen nu har taget sig sammen!! :)

Anmeld

9. juli 2010

ma08-vb

Ja det er jo en lidt anden pris :P Dejligt for jer :)

Anmeld

9. juli 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, så kan jeg bruge pengene til noget gulvafhøvling istedet :) ....når alt det andet altså ér installeret og monteret!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.