Nattøj i varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Spunk-vb

Spunken plejer at sove i en heldragt, men det er jo aaaalt for varmt lige for tiden. Men jeg har været noget i tvivl om hvad hun så skal sove i, for når hun bliver lagt er det stadig varmt men i løbet af natten bliver det jo koldere. Hvad gør i andre? I nat ligger hun i en sommerheldragt med korte ben og uden ærmer og med et par strømper. Synes sgu at det er svært at sørge for at hun ikke er for varm nu og for kold i løbet af natten :blink:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Lucas sover i en langærmet body og ikke andet.....han koger over hvis han får mere tøj på.... Hvis det er rigtig varmt som det bliver i weekenden f.eks. så er det en kortærmet body og ikke andet......

Anmeld

30. juni 2010

M Illum-vb

Sarah sover i en langærmet body og med vattæppe. dynen er for varm. men ellers tjekker jeg i løbet af aftenen om hun bliver kold, og det gør jeg også om natten når jeg nu er oppe alligevel. Når det er rigtig varmt sover hun kun i ble. det gjorde hun sidste sommer da hun kun var et par mdr gammel.

Anmeld

30. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Min den mindste sover kun i body, når det er rigtig varmt - i aften har han body og natbukser på. Han har et tæppe eller en sutteklud/ble - for han SKAL have noget at nusse med (plejer at bruge et hjørne af dynen). Men synes også det er svært, for det blir jo koldere om natten - men så får han dyne på alligevel, når jeg går i seng.

Anmeld

30. juni 2010

Spunk-vb

Spunken bruger aldrig sin dyne - sparker den altid af, så den bliver faktisk kun brugt til at gøre sengen smallere så hun ikke ruller om på maven. Da hun var helt lille brugte vi en af de der 'soveposer', men det tør jeg altså ikke i denne hede.

Anmeld

30. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Spunk skrev:
Spunken bruger aldrig sin dyne - sparker den altid af, så den bliver faktisk kun brugt til at gøre sengen smallere så hun ikke ruller om på maven. Da hun var helt lille brugte vi en af de der 'soveposer', men det tør jeg altså ikke i denne hede.
Er hun ikke så gammel nu, at hun gerne selv må bestemme hvordan hun ligger, når hun sover?

Anmeld

30. juni 2010

Spunk-vb

Sp siger at hun skal vendes indtil hun bliver 1 år. Har det også lidt dårligt med det, fordi hun jo vågner lidt hver gang, og hun vil tydeligvis helst ligge på siden - næsten omme på maven. Jeg ved at da jeg ikke ville få sovet meget, hvis jeg blev tvunget til at ligge på ryggen. Men tør jo heller ikke lade være når jeg har fået andet at vide.

Anmeld

30. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Er der en speciel grund til, at SP siger sådan? Mener da, at de må ligge som de vil, når de selv kan vende sig - min søn har selv bestemt siden han kunne vende sig. Kan godt huske, da jeg skulle vende hans hoved, for at han ikke skulle få skævt hoved - han vågnede hver gang. Irriterende for både ham og mig...

Anmeld

30. juni 2010

kongster-vb

Jeg har heller ikke flyttet på mine når de først sov og de har smukke og velformede hoveder :-)

Anmeld

30. juni 2010

Spunk-vb

Hun udlagde det som at det er den almindelige hovedregel - ikke pga. noget særligt med spunken. I starten lagde vi hende med hovedet til henholdsvis højre og venstre hveranden gang - men vi har aldrig drejet det, hvis hun selv drejede det den anden vej. Hun har da egenligt også et meget pænt hoved :) .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.