halløj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Nanna88-vb

Heii med jer :-) jeg er helt ny her håber der er nogle men kan snakke med her som os har termin i aug jeg ahr selv nu her d 1 aug så der er lidt under 5 uger tilbage men jeg syns tiden går såå hurtigt det dejligt mvh Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Velkommen til. Jeg er ikke selv gravid (mere), men der skal da nok være nogen der går og venter og hygger ligesom dig herinde!! :)

Anmeld

28. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Hej Nanna....velkommen til sitet håber du bliver glad for at være med her.... Spørg endelig hvis du har brug for hjælp til noget her på siden.... Og held og lykke med graviditeten, der er jo ikke så lang tid tilbage :)

Anmeld

28. juni 2010

Louise-vb

Hej Nanna.. Velkommen til.. Hyggeligt med flere her på siden.. Selvom jeg ikke er gravid så svare jeg stadig-.. *s*

Anmeld

28. juni 2010

Spunk-vb

Velkommen til. Er heller ikke gravid (forhåbentlig... :blink: ), men vi vil gerne sludre alligevel :laugh:

Anmeld

28. juni 2010

kongster-vb

Velkommen

Anmeld

28. juni 2010

Pikora-vb

Velkommen til :) :) :)

Anmeld

28. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Velkommen herfra :cheer: Jeg er ikke gravid - men håber der er andre der melder sig. ..og ja, ellers er vi mange der gerne vil sludre alligevel :P

Anmeld

28. juni 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

velkommen til..

Anmeld

28. juni 2010

Alma-mus-vb

Hejsa Jeg er også ny og tillader mig lige at melde mig på banen :laugh: dog ikke gravid! Min tøsepige er snart 7 måneder Pyyyh, kan du holde varmen ud når du er så langt hende? B) Jeg fødte i dec. så jeg var ikke højgravid i sommervarmen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.