Til udlændingene i Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.810 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

NikiFin-vb

Har i bestået Studieprøven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg ved ikke engang hvad studieprøven er :ohmy: Er det et nyere tiltag? Jeg har boet her siden 1984. :blush:

Anmeld

26. juni 2010

NikiFin-vb

Den kræves til nogle slags uddannelser på dansk

Anmeld

26. juni 2010

Laurie-vb

Jeg fik bestået danskprøve2 for mange år siden... er det det, du kalder studieprøven? Er stadigvæk ikke dansker....

Anmeld

26. juni 2010

NikiFin-vb

Jeg ved ikke hvad danskprøve2 er. Jeg selv har taget Prøve i dansk 3 fra Danskuddannelse3 kursen som slutter Modul 5 med. Modul 6 er den sidste og slutter med studieprøven og er til dem der skal på universitetet f.eks.

Anmeld

26. juni 2010

Laurie-vb

Det har nok ændret sig en del de sidste 20 år... danskprøve2 har været nok, da jeg meldte mig til voksenunderviseruddannelse - og også på universitet... Jeg troede, man skulle have bestået danskprøve3 - ville helt sikkert bestå den, men det blev ikke nødvendigt.... Hvor har du lært dansk? Jeg lærte det på Studieskolen, dengang var der ca. 12 trin, men nu er der kommet mange flere....

Anmeld

27. juni 2010

NikiFin-vb

Jeg har studeret på KISS. Men jeg ved ikke om den eksisterer længere. Men nu tænker jeg at tage den sidste modul 6 og studieprøven fordi jeg overvejer videregående uddannelse og selv om jeg har gennemsnitlig karakter 10 fra Dansk prøve 3 er jeg ikke sikker på at der er nok til den uddannelse jeg vil.

Anmeld

27. juni 2010

Pikora-vb

NikiFin skrev:
Jeg har studeret på KISS. Men jeg ved ikke om den eksisterer længere. Men nu tænker jeg at tage den sidste modul 6 og studieprøven fordi jeg overvejer videregående uddannelse og selv om jeg har gennemsnitlig karakter 10 fra Dansk prøve 3 er jeg ikke sikker på at der er nok til den uddannelse jeg vil.
Det glæder mig på dine vegne at høre om dine overvejelser. Go for it, NikiFin :cheer:

Anmeld

27. juni 2010

NikiFin-vb

Tak Pikora , det gør jeg :motion:

Anmeld

27. juni 2010

Det er stadig mig-vb

JA! Dejligt du har en plan Nikifin, håber drømmen kan blive til virkelighed, det fortjener du!! :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.