Arbejde på den gode måde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

kongster-vb

Det kan godt være mit job er stressende nogle gange, men lige nu, hvor jeg sidder på en café på Vesterbro, lige har spist morgenbuffet og drukket frisk juice og der er blød jazz i anlægget, så er det squ også lidt fedt. Sidder og får lavet en masse og glæder mig til at spise frokost med manden på en anden café om en time. Meget SATC :-) Tror lige jeg går op og bestiller en latte mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

MIKMAR-vb

Lyder rigtig hyggeligt, lidt misundelig må man vel gerne have lov til at være, sidder i Sønderjylland og drikker min egen the :)

Anmeld

23. juni 2010

kongster-vb

Det sjove er at jeg i den grad får lavet noget. Her er ikke så stille som hjemme og ikke så larmende som på kontoret. Her er ingen vasketøj eller kollegaer der kommer rendende. Det er faktisk ret perfekt

Anmeld

23. juni 2010

als-vb

Tror jeg skal have et arbejde hvor jeg kan sidde på cafe og udføre det ;) dybt misundelig ;)

Anmeld

23. juni 2010

Spunk-vb

Ja, det lyder godt nok idyllisk.

Anmeld

23. juni 2010

ma08-vb

Det lyder skønt! Selv arbejder jeg hjemme i dag og har så frihed til at bruge min 'kaffepause' her på debatten ;) Elsker at arbejde hjemme. Det giver en mere rolig morgen med lige lidt bedre tid, og der er ikke nogen forstyrrende elementer - jeg kan godt abstrahere fra vasketøjsbunkerne, men de bliver ryddet af vejen alligevel i mine små pauser....

Anmeld

23. juni 2010

Trunte K-vb

Det lyder godt nok dejligt - ville ønske at man kunne overbevise skadestuen om en hjemmearbejdsdag, og så alligevel ikke :P

Anmeld

23. juni 2010

ma08-vb

Ha ha, be careful what you wish for :laugh: Det ville vel give hjemmesygeplejerske en lidt ny betydning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.