Sidste skoledag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Frede-vb

Min datter har sidste skoledag næste fredag i sin nuværende skole. Efter sommerferien starter hun i en 3. kl. på en anden skole. Skal vi give en afskedsgave til hendes gamle klasselærer? Hvad ville I gøre, hvis det var jeres barn, der gik ud af en klasse? Hvis ja, hvad skal vi så købe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Signe1704-vb

Hvad med en æske chokolade? Det tror jeg at jeg ville gøre.

Anmeld

19. juni 2010

Meesalith-vb

Tror jeg ville dele slik ud i klassen, med mindre i er specielt glade for hendes lærer.

Anmeld

19. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

En buket blomster varmer altid. Jeg har fået lidt af hvert i afskedsgave fra 'udgående' elever og deres forældre, men det vigtigste og mest minderige er søde breve fra både forældre og elever. De er gode at tage frem og læse på en regnvejrsdag ;)

Anmeld

19. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Tror jeg ville lade hende dele ud i klassen - det er jo også hendes klassekammerater, hun forlader. ...og breve er, som Charlotte skriver, altid gode at finde frem - gerne med billeder :P Har selv fået et par af slagsen (som pædagog) og de er bare så dejlige at finde frem og læse...

Anmeld

21. juni 2010

Frede-vb

Tak for svar. ET brev havde jeg aldrig tænkt på, men synes, det er en rigtig god ide.

Anmeld

21. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Vi gav ikke lærerne noget da min søn stoppede, og det kan jeg da egentlig godt sidde og piske en stemning op om nu ;) Jeg synes brevet lyder som en god ide, evt vedlagt en tegning din datter har lavet. Synes det er mere personligt på en måde.... Men jeg har tænkt mig at finde på noget til Børnehavens personale, når min datter går ud om 2 års tid, for der har jeg jo været tilknyttet i adskillige år med alle de unger der er blevet kørt igennem dér.... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.