Jeg har jo lige afleveret speciale for 20 dage siden og har siden da brilleret med at være ret så syg. Tjalfe har haft halsbetændelse(viral) og nu mund, hånd of fod syge på samme tid (ja vi kan noget herhjemme)
JEg har haft halsbetændelse (streptokok A) og har haft problemer med at tåle min antibiotika (er allergisk overfor penicillin). Igår var jeg til egen læge med Tjalfe og der sagde han at han syntes jeg skulle fortsætte med antibiotika i mere end de gængse 10dage. Nu på 10.dagen for min heftige antibiotika kur får jeg feber og ondt i halsen igen - total nederlag. Afsted til vagtlægen igen som siger 'virus' og 'stop med abboticin nu'...
Er jeg den eneste der godt kan blive ret så frustreret over de forskellige udmeldninger???
Jeg mener jeg vil tusind gange hellere have virus end infektion men han checkede ikke engang mit infektionstal...
Er nok lidt miljøskadet af al den her virak og de tusinde forskellige udmeldninger... Nu prøver jeg at stoppe med kuren, er jo alligevel på 10.dagen, og se hvad der sker...
Jeg vil bare gerne snart være rask igen :( Øv!
Anmeld