Ammestop.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Elverpigen-vb

Så har vi været igennem ammestop. Vi startede natten til søndag, hvor hun vågnede to gange, første gang faldt hun hurtigt i søvn, anden gang tog næsten en time, men min mand var super og tog det med ophøjet ro :) Natten til mandag, vågnede hun kort en enkelt gang, fik vand og faldt hurtigt i søvn. Det samme har gentaget sig de sidste to nætter. Hun for det meste vågner inden vi går i seng. :klap: Det er dejligt at få sin nattesøvn igen. :lol: Jeg ville bare dele lidt ud af min glæde, over at det er gået så nemt. :flag:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

als-vb

Dejligt det er gået så smertefrit for jer ;)

Anmeld

16. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Tillykke med det Elverpigen :flag: Jeg hyggeammer stadig (min søn er godt et år) - synes ikke jeg er helt klar til at stoppe. ...måske fordi min første amning gik i vasken? Men han startede også MEGET tidligt med at sove igennem, så min nattesøvn har ikke været forstyrret.

Anmeld

16. juni 2010

Elverpigen-vb

Det har heller ikke været slemt med Sigrid, hun har kun vågnet for at spise, og er næsten altid faldet i søvn, mens jeg lå og ammede hende i sengen, og nogle gange er jeg også faldet i søvn :laugh: Men vi har egentlig været klar længe, har kun ammet om natten i ca 2 måneder. Så det har været rent hygge, og ikke meget andet :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.