(marts) Zzzzz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2009

MoarViborg

Vil bare lige følge op på alt mit ynk omkring Mayas sengetid!
Det er begyndt at gå super godt! Det tager højst 10 min at putte hende om aftenen nu, og hun kommer i seng mellem 19 og 20  Det er såååå skønt!

Vi starter putteritualet med at hun spiser aftensmad. Derefter kommer hun ud i bad, hvor hun er i et kvarters tid (Og efterhånden bruger en masse energi på at plaske løs), så får hun nattøj på og vi siger godnat i stuen! I soveværelset får hun en nat-tår hos mig, og så lægger jeg hende i seng med sin sutteklud under armen, kysser hende på kinden og siger "Godnaaat"  Nogle gange sover hun med det samme, andre gange skal jeg lige ind et par gange og sige godnat for derefter at gå ud og lukke døren!

Det er SÅ skønt!!!

Kasper kan også godt putte hende uden nat-tåren, men så vågner hun som regel efter et par timer og bliver sulten! Men det gør at jeg kan lave aftaler med veninderne om aftenen - dejligt!

Knus fra en glad Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

Misjelle

Ihh hvor dejligt ... det er bare så rart at få lidt alene-jeg-kan-gøre-hvad-jeg-vil-tid . Håber det holder ved... herhjemme har vi haft nogle perioder hvor der er gået helt ged i putte ritualerne pludselig ikke virkede mere, men med lidt tålmodighed har vi fundet tilbage til dem igen .

Anmeld

5. september 2009

Diana...

Ej hvor er det bare dejligt for jer det er så skønt når det bare er så nemt og lige til.

Her er der helt ked i den siden vaccinen for 1 1/2 uge siden og nr 2 tand og 2 mere på vej det kraver bare mange tåre når man skal puttes om aften PUHA nogen gange når kl at blive 22 så ryger han med os i seng så kan han ligge der og tuldre til han falder i søvn.

Men i nat for første gang i 1 1/2 uge har vi sovet hele natten hvor han har været på sit eget værelse håber det holder denne gang men han skal jo have flere bisser. 

Anmeld

5. september 2009

Diana...

Hov den kom lige 2 gange.

Anmeld

5. september 2009

Mira0911

Hvor er det dejligt... Skønt det går så godt...

Anmeld

5. september 2009

Muffinmus

ja, det er godt det går godt. DEt der med sengetider efter kl 21 er noget hør, både for børn og forældre. SEngetiderne til ungerne skal være mellem 19-20 senest så det er super fint det i kører og ja, ud med dig og sig hej.
Jeg er helt stolt over at jeg sidste weekend besøgte en veninde ALENE uden barn om aftenen....
Ikke noget jeg har gjort længe jo. Generelt er jeg glad for at være i nærheder af ungerne, men en enkelt veninde aften i ny og næ er nu hyggeligt. Og ellers må de jo komme her hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.